BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 Nisan 2013 Pazar

English Home 2013 Bahar-Yaz Nevresim Takımları

Geçtiğimiz haftalarda yeni ne var diye bakınırken English Home'un online alışverişe özel yeni sezon nevresim takımlarında %30, kış sezonu ürünlerinde ise %50 indirimine denk gelmiştim. Kredi kartı borcumu da yeni ödemiştim, hazır limitim varken gaza gelip yeni sezondan beğendiklerimin tümünü almış olabilirim:)

Nevresim takımlarında tek renk, tek desen sevmiyorum. English Home'un tüm parçaları tek tek satması işime geliyor. Genellikle iki deseni kombine etmeyi veya çok desenli bir kumaşla düz renk bir kumaşı karıştırmayı tercih ediyorum. Genel olarak ev tekstilinde açık renklerden hoşlandığım için nevresimleri kış sezonunda değil bahar-yaz sezonunda almak akıllıca oldu, kışın daha ziyade morlar, koyu yeşiller, bordolar, maviler vardı raflarda.

Bu şekilde renk ve desenleri karıştırarak 3 takım yaptım kendi çapımda. Evrim 2 yastıkla uyumayı sevdiği için bir takımda 4 yastık kılıfı olacak şekilde aldım.

Takımlardan biri şu şekilde oldu:

Felicity Çift Kişilik Nevresim ( 31,19)

Turkuaz pamuklu lastikli çarşaf çift kişilik: ( 17,30)
Felicity yastık kılıfı 2'li: ( 8,96)
Turkuaz yastık kılıfı 2'li: ( 8,96)

Bu takımın yastık kılıfı ve çarşafı düz pembe, nevresim yerine pikeli versiyonunu da kayınvalideme hediye aldım. Yazın yazlıklarına giderken götüreceğim.

İkinci takım:

Rosa nevresim, king size:  34,66
Jardina battal boy çarşaf:  20,77
Jardina yastık kılıfı, ikili:  8,96
Beyaz üstüne açık yeşil puantiyeli yastık kılıfı:  8,96
Bu puantiyeli yastık kılıfı içime sinmediğinden nevresimle aynı desende bir yastık kılıfı daha aldım sonradan. üçünü karıştırarak kullanırım herhalde.

Son takım en çok beğendiğim kombin oldu, özellikle Rosabel desenli parçalara bayıldım:

Rosabel nevresim, king size: ( 34,66)
Puantiye pembe zemin yastık kılıfı 2'li: ( 8,96)
Rosabel yastık kılıfı 2'li: ( 8,96)
Çift kişilik lastikli çarşaf, açık yeşil: ( 17,30)




8 yorum:

  1. bloğun hayırlı olsun canımm :) English Home çeyiz hazırlığı yapan kızların adeta mabedi gibi herşey çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar dahi beni geriyo su an itibariyle gelip bizim evi diziver sen :-) vakit kaybi da istemiyorum ugrasmak da.zor isler bunlar valla gidip kayinvalidemin evine yerlesesim var hazir duzen :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay en büyük zevkim, sen bana tarzını, neleri kesinlikle istemediğini söyle, ben bütün evi döşerim, hazıra konarsın:)

      Sil
  3. Blogun hayırlı olsun, hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ilk resimdeki nevresim çok güzelmiş, gözden kaçırmışım, bloğunuz hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil