BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 Nisan 2013 Pazar

English Home Anneler Günü İndirimi (ve hazır girmişken alınan diğerleri)

English Home'da her sene anneler gününde tüm yatak örtüleri %50 indirimli olur. Ancak indirimin ilk bir kaç günü gitmezseniz aradığınızı bulamazsınız, çok çabuk tükeniyorlar, geriye sadece kimsenin beğenmediği bir kaç model kalıyor.

Geçtiğimiz yıl indirimin ilk günü İzmir'deki Alsancak şubesinde arkadaşım Zeyneple aynı mavi patchwork örtüden birer takım almıştık. Ben tabii gelecekte kullanmak üzere sandığa kaldırdım derhal. Bu sene indirim başlayınca anneme de bir takım almak üzere yine English Home'a uğrayalım dedik. Gitmişken ben kendime bir tane daha beğendim:) Bu seferki beyaz fon üzerine pembe çiçekli olduğu için, maviliyi kışın, beyazı yazın kullanırım diyerek kendimce bahanemi de buldum:) Gitmişken daha önce aldığım nevreim ve çarşaflara uygun 2 pike ile bir de yatak eteği aldım. Pikeler için indirimi özellikle beklemedim, çünkü geçmiş yıllarda gözlemlediğim kadarıyla indirimde hiçbirisi kalmıyor.

Bugün aldığım yatak örtüsü Roza isimli modelin kenarları bej renkli olanı. bej kısımlar fotoğraftakilerden daha açık renk aslında.



Pikelerden birisi Rozsa isimli beyaz fon üzerine pembe çiçekli ve puantiyeli olan pike:


Diğeri beyaz, kopanakili Jolie pike:


Ve denk gelmişken almak istediğim kopanakili yatak eteği Crochet:


Fiyatlar ise şu şekilde:
Roza yatak örtüsü çift kişilik, %50 indirimli:  101,81
Jolie Pike:  64,72
Crochet yatak eteği:  27,69
Rozsa pike:  41,57

Bunların haricinde anneme de anneler günü hediyesi olarak bir yatak örtüsü, ona uygun desende bir çarşaf, yatak eteği ve 2 farklı renkte yastık kılıfı aldım. Annemin yatak örtüsü Mika isimli patchwork örtü:



Çarşaf ve yastık kılıfları düz renk olduğu için onalrın fotoğraflarını eklemiyorum. Bu yatak örtüsünün de fiyatı da Roze ile aynı, indirimde  101,81.



1 yorum:

  1. BAYILDIM BLOGUNA CANIM BNMMM HAYIRLI OLSUN SANDIGIN BANADA BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil