BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Anneler Günü İndirimlerinden Payıma Düşenler / Boyner

Özel günleri en çok sebep oldukları indirimlerden dolayı seviyorum desem yalan olmaz:) Anneler günü Boyner Evde ürünlerinin bir kısmında %50+%50 indirime sebep olunca bana da Aplus yolları gözüktü. Hiç aklımda olmamasına ve hatta çeyizime teflon almam, seramik kaplama tava&pilav tenceresi alırım dememe rağmen %75 indirimi hesaplayınca kendimi kasada Tefal Liberty ürünlerimi paketletirken buldum:)


Tefal Liberty 24 cm Derin Tencere: 229,80
57,45 TL
Tefal Liberty 26 cm Pilav Tenceresi: 239,80
59,95 TL
Tefal Liberty 26 cm Tava: 109,80
27,45 TL


Yandan görünüşünü çekmeye çalışmıştım ama becerememişim. Kulpları koyu mor, yüzeyi krem rengi üzerine mor çiçekli.


Bu bıçak da daha önce şu yazımda bahsettiğim T-design bıçakların küçük boyu. Tüm T-design ürünlerinde %75 indirim vardı. Bu bıçak da benim daha önce aldıklarımla beraber 4,95'e düşmüştü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder