BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bakım Rutini

Belirli ürünleri kullanmayı alışkanlık haline getirmiş kızlardan olamadım. Benim tercihlerimi genelde ambalajların/indirimlerin davetkarlığı belirliyor:) Alerjik, hassas bir cildim, problemli huysuz saçlarım yok. Bittikçe  aldığım herhangi bir ürün olmamakla birlikte, marka olarak Neutrogena'yı seviyorum, özellikle bu aralar elim hep ona gidiyor. 


Yüz temizleme jeli, yağsız nemlendirici, tonik, dudak koruyucu ve göz kremi Neutrogena. Yüz için güneş kremi Nivea (genelde evden sabah 6.30'da çıkıp akşam 20.00'den sonra döndüğüm için pek ihtiyacım olmasa da arada sürüyorum)



El kremi olarak Nivea'nın pure&natural'ını Neutrogena'nınkinden daha çok beğeniyorum. Parfümüm Calvin Klein Secret Obsession,  ancak kendi vucudundaki parfüm kokusundan çok rahatsız olan biri olarak çok nadiren kullandığımı söyleyebilirim. Bir tek deodorant bana yetiyor. Koku hassasiyetim kremler konusunda da geçerli, bu yüzden performansından çok memnun olduğum halde buram buram limon kokusuyla beni mahveden Lush Lemony Flutter manikür kremini bir daha almayacağım mesela. Vucut nemlendiricisi olarak Neutrogena2nın hem yüz hem vucut için kullanılabilen ultra nourishing'ine geçtim, topuklarıma da Johnsons'ın vazelinini sürüp çorap giyip uyuyorum:)


Saçlarım için Down Under Naturals'ın Nude şampuanı ile bakım serumlarını kullanıyorum. Şeffaf olandan ne kadar memnunsam arganlıyı da o kadar sevmiyorum. Kırk yılın başı Otacı'nın argan maskesini kullanıyorum, oldukça memnunum, tavsiye ederim. Çok nadiren saçlarıma maşa yaptığımda da Elidor'un köpük ve saç spreyini kullanıyorum.


Duşta yüzüme peeling yapma alışkanlığım var, Acnecinamide'in peelingi hayatımda kullandığım en iyi peeling, bitmek üzere olduğu için Loreal Pure Zone'u denemeye başlayacağım. Makyajımı temizlemeye üşendiğim&televizyon karşısında sızdığım günler Neutrogena'nın makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum, bence makyajı çok iyi çıkarıyor. Lens solüsyonum Bausch&Lomb Biotrue, küçük mavi şey de Sally Hansen İnstant Cuticle Remover, idare eder bir ürün olmakla beraber, 30 lirayı hakettiğini de söyleyemem, bitince bir daha almam.

1 yorum:

  1. Tam benlik bir yazı olmuş yazan ellerine sağlık :) takibe aldımm

    YanıtlaSil