BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Boyner Evde Kelebekli Ürün İndirimi

30 Nisan'da Boyner Evde Mağazalarında Boyner Anahtar kartı olanlar için kelebek işaretli ürünlerde etiket üzerinden %50 indirim vardı. Ürünlerin bir kısmı normal fiyat üzerinden inerken, bir kısmı zaten indirimde olduğu için indirimli fiyat üzerinden %50 daha iniyordu. Epeyce alışveriş yaptım. Şimdi bloga eklemek aklıma gelince kolay yerde duranların fotoğraflarını çektim. 


T-design ürünleri Boyner'lerde ve Tefal mağazalarında satılıyor. Menşei ve kalitesi hakkında hiçbir fikrim yok. "İndirimsiz hali 30 liraymış, e pahalı olan güzeldir" :) yaklaşımıyla günlük kullanıma uygun olan parçalarından aldım sadece. Servis ürünlerini (kepçe, servis kaşıkları, salata ve spagetti kaşığı, kevgir vs...) almadım, çünkü onlar hem alacağım çatal bıçak takımının içinde zaten birer tane olacak, hem de günlük kullanım için ilaveten alacağım ikinci bir set de olacak. Bu yüzden sadece 3 farklı tipte soyacak aldım, konserve açacağı ve dondurma kaşığı. 



Yapışmaz malzemeden ekmek ve et bıçakları. Bunlar indirimde tanesi 9 liraydı. Kelebekli ürün indirimiyle ikisini 9 liraya almış oldum.


  Diğer tüm parçalar ise indirimde 14 liraydı. kelebekli ürün indirimiyle tanesi 7 liraya gelmiş oldu.

2 yorum:

  1. gerçekten çok uyguna gelmiş güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, inşallah:)

      Sil