BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Mudo / Multiple Choice Alışverişleri

Bu alışverişler taa yılbaşı zamanı yapıldı. O zamanlar çeyiz düzmek değil, ailemden ayrı okuluma yakın bir yerde eve çıkmak planım vardı, bunları da kendim kullanırım diye almıştım. Neye niyet neye kısmet:)

Multiple Choice markasına bayılıyorum, menşei zannediyorum Çin olan ama epeyce kaliteli bulduğum, Türkiyede yetkili satıcılarının Paşabahçe ve Mudo olduğu neşeli bir porselen markası. Keşke daha çok ürününe ulaşmak mümkün olsa.


Kupalarımın tek başına kutuları bile onları satın almam için yeterliydi:)


Kapaklarının içinde bir müzik mekanizması var, üstündeki kelebeği çevirdiğiniz zaman kutudan bir melodi yükseliyor. Bu kutuları daha sonra küçük çocuklara hediye verirken kullanacağım muhtemelen.


Bunlar da üzerinde üşümüş, atkı takmış kuşlarıyla cicili bicili kupalar. Tam kışın bol tarçınlı sahlep, sıcak çikolata içmelik!



4 tane bread plate denilen pasta tabağından küçük, çay fincanı tabağından büyük tabak. Ne amaçla kullanacağımı düşünmeden aldığımı itiraf ediyorum:) Her bir tabakta başka bir kuş var.


Ahşap tabla üzerinde 3 tane çerezlik/kahvaltılık. Televizyon karşısında kuruyemiş yerken kullanırız diye düşünüyorum.

Fiyatları hatırlamıyorum ama aklınızda bulunsun, Mudo her sene yılbaşı konseptli ürünlerini yeni yıla girdikten sonra %70'e varan indirime sokar. O dönemde noel temalı herhangi bir şey beğenirseniz hemen almayın, indirimi bekleyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder