BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17 Mayıs 2013 Cuma

Paşabahçe Alışverişleri

Ofiste herkes kendi kupasını ve çay fincanını çay ocağına veriyor, çaycımızın kendi bardaklarını kullanmıyoruz çünkü çok fazla insanın mikroplarını paylaşmak istemiyoruz. Ben de dönem dönem verdiğim bardakları geri alıp başka bardak ve kupalarla değiştiriyorum. Bu iki çay fincanını da yine çaycıya vermek üzere satın almıştım, ancak Evrim çok beğenince kullanmayıp kaldırdım. Hızlı sabah kahvaltılarımızda kullanırız muhtemelen.





Paşabahçenin imza ürünlerini çok karakteristik buluyorum. Annem geçen sene Behiç Ak serisinin tüm ürünlerini bana hediye etmişti, yalnızca çay bardağı takımlarından birini almamıştık. Tabakları beyaz olan takımı beğenmiyorum, ama her tabağı başka renk, üzeri vapur, martılar, başının üstünde tablasıyla simitçi.. gibi bana çok şey ifade eden çizimlerle dolu bu çay bardağı takımını almamak olmazdı. Tek kusurları makinaya girmeyişleri, elde bulaşık yıkamayı hiç sevmem:S


Bardaklardan bir örnek:)


Bu Tweet isimli çay tabakları da çay ocağına gidecekken evde kalmasına karar verilenler arasında:)


Bu çılgın tavuklar haşlanmış yumurtayı sıcak tutmak için. Hem böyle ıncık cıncık işleri çok sevdiğimden, hem tipleri çok komik olduğundan, hem de yumurta yemeyen bir çocuğum olursa işimi kolaylaştıracağından aldım bu ikiliyi:)


2 civciv yumurtalık. Daha sonra domuz, inek ve koyunlardan da ikişer tane alacağım sanırım:)


En sevdiğim parça, robot bitki çayı demleyici! Bunun bir de maymun versiyonu var. Onu da almayı düşünmüyor değilim:)


2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım..yumurtalıklarını sevsinler:)))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel canımm robotu ilk defa görüyorum çok değişik :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil