BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Porland Pötikare Tabaklar

Anneler Günü dolayısıyla Porland'da da tüm ürünlerde %30 indirim vardı. Ben de ne zamandır beğendiğim pötikare damask desenli tabaklardan günlük kullanım için 4'er tane aldım.


Evrim sürekli çay&pasta takımı, kahvaltı takımı, servis tabakları gibi şeyler almama söyleniyor, "Biz ilerde hep gün mü yapacağız? Hep kahvaltı mı edeceğiz? Hiç yemek yiyip çorba içmeyecek miyiz?" diyordu. Bu çukur tabaklar hem sulu yemek, hem de çorba için:) İkimiz de çorbayı büyük porsiyonlarla içmeyi sevdiğimizden kase kullanmıyoruz. Zaten bu serinin kasesini de üretmemişler, yalnızca puantiyeli serinin kaseleri vardı, onlar da çorba kasesi değil, çerezlik gibiydi, almadım ben de.


Çukur tabakların daha yakından görünüşü. En çok kırmızı ve maviyi beğendim:)


Bunlar da düz tabaklar. 3 boy vardı: Klasik pasta tabağı boyu (20 cm), 27 cm'lik benim aldığım servis tabağı boyu ve supla olarak kullanılabilecek 32 cm'lik devasa boy. Çukur tabakların ölçüsü de 22 cm.
Bu şekilde 8 tabağa %30 indirimle 89 küsür lira ödedim.

1 yorum: