BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Ufak Çaplı Bir Migros Alışverişi

Dün akşam annemle müsli almak üzere girdiğimiz Migros'tan pastel renklerine dayanamayıp aldığımız plastik dosyalık ve çok amaçlı sepetlerle çıktık.


Mesleğim gereği elimde çok fazla fotokopi birikiyor. Bunları tasniflemek için de dosyalıklar/magazinliklerden kullanıyorum. Evdekilerin hepsini toplayıp ofise götürmüştüm, bu güzel renklere tesadüf etmem iyi oldu. Belki bugün uğrayıp kalan renkleri de alırım.
%50 indirimdeler, tanesi 2.99'a düşmüş.  Bizim ödeme yaptığımız kasiyer sağolsun, 4 yerine 3 tane girmiş sisteme, ben 4'üne 8, 97 ödemiş oldum.


Bu minik çöp kutusu da makyaj yaparken çıkardığım çöpler için alındı. Yine indirimle 2.99.


Bu büyükçe kovalar çok amaçlı sepet diye geçiyor. Ben birini kağıt çöpü, diğerini bilgisayar, telefon, tablet, mp3 player ve fotoğraf makinemin kablo ve eklentilerini toparlamak için kullanacağım. Masanın altında duracaklar. Bunlar da aynı şekilde, %50 indirimle tanesi 2.99.

Tüm bu ürünler Migros'un sanal marketinde de satılıyor. Eğer mağazaya gitme fırsatınız yoksa evinize getirtebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder