BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Eylül 2013 Pazartesi

Ceyo İndirimi ve Müstakbel Ev Terliklerimiz

Ceyo yılda 2 defa %20 indirim yapar, daha fazla indirim yapmıyor maalesef. Nişan öncesi indirimi yakalayamayız belki, şimdiden hazır olsun, hem aklımdayekn aradan çıksın diyerek ev terliklerimizi aldım bugün. Ben düztaban olduğum için her terlikle rahat edemiyorum. Ceyo'nun bazı modellerinin kalıbı bana çok uyuyor, eskidikçe onlardan alıyorum yıllardır. Birkenstocklarla bile o kadar rahat edemedim maalesef. O yüzden çeyizlik terliklerimizi de Ceyo'dan aldım. Uzun yıllar dayanıyorlar, eskimiyorlar, tavsiye ederim.


Arkadaki çapraz bantlı olan erkek modeli. İnstagram'la çekmiştim, filtre olduğu için rengi farklı çıkmış. Asıl rengi aslında şöyle:

Bu model ve kendime aldıklarımdan siyah bantlı olanın içinde ortopedik taban var ve normalde medikal ürün satan yerlerde satılan ortopedik tabanlarla değiştirilebiliyor, kalıbı ona göreymiş. Tipleri babaanne olabilir ama aşırı rahatlar:) Erkek modeli indirimde 73 küsür liraya, bayan modeli 60 küsür liraya geliyor. Eve gelince farkettim ki kendime aldığımın taban kesiminde defo var. Maalesef mağazadaki son 36'yı ben almıştım, o yüzden yarın götürdüğümde başka modelle değiştirmem gerekecek.

Taba rengi olanın aslında siyahını beğenmiştim ama sadece tabasının 36'sı vardı. O modelin değişik versiyonunu daha önce de almıştım. Çok rahat etmiştim. Dışı deri olduğu için de çok sağlam, o yüzden tekrar aldım. Bunun fiyatı ise indirimde 67 küsür lira.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder