BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 Eylül 2013 Salı

Linens %70'e varan Sezon Sonu İndirimi ve Ganimetler

Haftasonu kardeşimle Galleria'da dolaşırken tesadüfen Linens'te indirim olduğunu gördük ve girdik. Sezon değiştiği için geçen sezonun kalan ürünlerini %70'e varan indirimlerle satıyorlarmış. Pamuk saten nevresim takımları 119 Tl'ye düşmüştü, ancak istediğim renk tonlarında bir model kalmamıştı, çok fazlaca dallı güllü ya da desenli modeller kalmıştı raflarda. Çalışan kızın dediğine göre talan etmişler mağazayı:) Erkek arkadaşımın evindeki iğrenç fenerbahçeli nevresim setine sarı bir çarşaf uydurmak gerekiyordu, gönlüm elvermeye elvermeye kimsenin almadığı, bi köşede yığılı bekleyen civciv sarısı çarşaflardan bir tane aldım. O kadar ki ürün satıldı diye kasiyer kız da sevindi:) Ama allahın işi işte, o kadar gönülsüz aldım ya, haber vermek için Evrim'i aradığımda "keşke önce arasaydın annem de almış sarı çarşaf" dedi ve ben bu mutlu haber ile koşa koşa iğrenç sarı çarşafı iade etmeye gittim:)



Çarşaf 15 tl'ye düşmüştü, onun yerine fotoğraftaki yumuşacık pudra pembe bambu havluyu seçtim. O da %70 indirimle 15 tl'ye geliyordu. Tam denk ürün buldum, üstüne ödeme yapmayacağım diye düşünürken kardeşim de krem rengi kelebekliyi beğenip "bunu da al" dedi. O da güzel bir havlu, %100 pamuk, yine %70 indirimle 15 küsür liraydı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder