BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3 Eylül 2013 Salı

Sarev Online Alışveriş

Soley'den sonra Sarar'ın ev tekstili markası Sarev'in sanal mağazasından beğendiklerimi de koymalıyım diye düşündüm. Öncelikle, Sarev'in pamuk saten nevresimleri tam benlik, sıklıkla beyaz ve açık gri çalışmışlar, gözü yormuyor ve temiz, aydınlık bir görüntü sağlıyorlar. Ranforce nevresim takımlarını ise beğenmedim, hepsi karmakarışık renkli ve desenli.

Darcy Çift Kişilik Keten Nevresim Takımı- açıkçası ilk kez pamuk keten nevresim takımına rastlıyorum, gidip mağazasında dokusunu incelemek isterim, oldukça ilgimi çekti. Çekmezlik garantisi varmış, 252 TL.

Angel Çift Kişilik Exclusive Saten Nevresim Takımı, 201 TL.

Belinda Çift Kişilik Saten Lastikli Nevresim Takımı - Vallahi bu kadar renkli ve iri desenli bir nevresim takımını nasıl beğenebildim ben de şaşırdım. Bir de laciverti var, 172,80.

Eva Çift Kişilik Pike Takımı, her rengi va lilası ve mint yeşili de güzel bence, 120,60.

Marni Çift Kişilik Battaniye, %80 pamuk %20 akrilikmiş, 82,80.

Sea Star 170*170 masa örtüsü, balık sofralarına çok yakışmaz mı? Ayvalık'taki yazlıkta masa da yuvarlak, süper olur vallahi, dur ben bu örtüyü kayınvalideme hediye alayım. 76,20 Tl.

Rowley Nakışlı Bambu Aile Seti, tam da Evrim ve kendim için düşündüğüm renklerde, bunu da bi gidip ellemem lazım:) 242 Tl.

Suzo Bambu Havlu, 50*90, günlük kullanıma uygun pastel renklerini çok sevdim ama meraklısı için canlı renklerde havlular da var sitede, bunlar 11,20 TL. Chakra ile kıyaslayınca 3'te biri fiyatına denk geliyor:)

Alesta %100 pamuk kuşlu, börtülü böcüklü havlular: Bir kaç farklı versiyonu var, 50*90 ebatlarında olanlar 15,60.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder