BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2 Eylül 2013 Pazartesi

Soley Online Alışveriş

Soley epeydir fırsat sitelerinde, ev tekstili ya da çeyiz sitelerinde ürünlerini satışa sunuyor ancak kendi bünyesinde online satış yapmıyordu. Geçen hafta tesadüfen farkettim sanal mağazasının açıldığını.

Şuradan ulaşabilirsiniz: http://shop.soley.com.tr

Soley deyince benim aklıma bornoz ve havlular geliyor, rahmetli halam Bursa'ya her gidişimizde evin yakınındaki Özdilek'e gitmek isteyen anneme aslında Soley'in daha kaliteli olduğunu söyler dururdu, ama biz yine eve en yakın olan en iyidir hesabı Özdilekten yapardık alışverişi:) Bugün ben de hak veriyorum halama, bence de havlu grubunda Soley Özdilek'ten bir tık daha iyi. Bununla birlikte, Soley de tıpkı Özdilek gibi ev tekstili olayına girmiş, ancak ne Özdilek'ten ne de Soley'den nevresim takımı alıp kullanmışlığımız olmadığı için onları kıyaslama imkanım yok şu an için.

Siteyi şöyle bir dolaşıp beğendiğim ürünlerin linklerini kopyaladım. Belki birilerine ilham olur:)

Nevresim takımları benim için fazla renkli&desenli. Zevkime en yakın olan 3 tanesi aşağıda, ama eminim ki mağazalarda daha sade modeller de vardır. Havlu çeşitleri çok az mesela, online alışveriş kulüplerinde bir sürü değişik süslü havlusunu görmüştüm Soley'in, hiçbirini kendi sitesine koymamış.

Rosie Çift Kişilik Ranforce Nevresim Takımı: 79.90

Cherry Çift Kişilik Ranforce Nevresim Takımı: 79.90 (3 rengi var bu modelin)

Boheme Pembe Çift Kişilik Pamuk Saten Nevresim Takımı : %25 indirimde, 120 TL

Nathalie Çift Kişilik Pike Takımı: 115 TL

Ilgım Krem Nakışlı Bamboo Aile Seti: 247 TL (Bambu olmayan normal bornoz takımalrı da aynı fiyat)

Cemre 3'lü set nakışlı yüz havlusu: 51 TL

Monica 3'lü set yüz havluları: 45 TL

Candy Ponponlu Pastel Renklerde 6'lı Assorti el havlusu: 65,50 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder