BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1 Eylül 2013 Pazar

Ufak çaplı envanter - çeyiz listesi

Bu kış çeyizimin yatak odası tekstili kısmını tamamlayıp bu fasılı kapatmayı ve yeni kategorilere yelken açmayı düşünüyorum. Aslında havlu- banyo havlusu- bornoz işlerini de tamamlamak istiyordum ama onu daha sonra banyo paspasları/klozet takımı ve banyo aksesuarlarını da içine alacak şekilde bir bütün olarak tamamlamaya karar verdim. Şimdilik sadece Chakra'dan aldığım kolsuz bornoz takımımla peştemal takımım var ama aslında günlük kullanım için hem Evrim'e hem bana birer bornoz takımı, ayrıca misafirlik 2'şer havlu takımı, biri annemlerin biri kayınvalidemlerin yazlığına biri de yaz tatillerinde gittiğimiz yerlerde kullanmak için 3 takım daha peştemal/saç havlusu düşünüyorum, ayrıca günlük kullanım/misafir için fazla fazlaca yüz havlusu almak lazım ki kendileri paspaslar ve banyo aksesuarlarıyla bütünlük gösterecek renklerde ve desenlerde olmalı, o yüzden bir arada alınmalı. Ayrıca mutfak ve genel kullanım için küçük el havluları da almak lazım. Neyse, özetle, havlu işiyle kafamı karıştırmamaya karar verdim, önce yatak tekstilini tamamlamak lazım:)

NEVRESİM: Şu ana kadar, 2 takım Chakra'dan bambu, 3 takım da English Home'dan pamuklu nevresim takımı aldım. Bu kış 2-3 takım Linens'in pamuk saten nevresimlerinden alırım diye düşünüyorum. Belki yeni sezon Chakra'dan bir bambu takım daha alabilirim.

PİKE: 2 tane Chakra'dan, 2 tane English Home'dan pike aldım. Yeter gibi geliyor ama dayanamayıp Chakra'daki Dama pikenin buz mavisini alabilirim bu aralar. Seneye yeni sezondan da alabilirim 1-2 tane.

BATTANİYE: henüz hiç almadım. 2 tane çift kişilik pamuklu battaniye almayı düşünüyorum, yün, akrilik ya da polar battaniye istemiyorum. Birini Özdilek'ten birini Sarev'den alırım diye düşündüm, kışın online alışveriş kulüplerinde bol bol kampanyaları oluyor. Bulabilirsem bir tane de örgü battaniye istiyorum, bulamazsam da örerim belki.

ÇARŞAF TAKIMI: Nevresim takımlarının haricinde pikelerle kullanmak için ek çarşaf&yastık kılıfı setlerine de ihtiyaç var bence. Benim şu an için takımlar harici 3 renkte çarşaf&yastık kılıfım var, üçü de bambu. Bir takım beyaz renk havlu çarşaf seti (aşırı sıcak yaz günleri için), bir takım da açık pembe pamuklu almam lazım.

YATAK ÖRTÜSÜ: Biri mavili biri beyazlı pembeli 2 takım patchwork yatak örtüm var ikisi de English Home'dan. Bence fazla bile. Hem yatak örtüsü örtmek enerji kaybı, hem de gereksiz yayıntı:)

YATAK ETEĞİ: Yatak odasına karyola değil baza alacağım, o yüzden yatak eteği de bulunsa iyi olur. Bir tane English Home'dan almıştım kenarlar dantelli bişey, bir iki tane de çeyiz sandığındaki dantelleri yaptırırken pikocuya yaptıracağız babaannemin el emekleri göz nurlarından:)

Eğer bu blogu okuyorsanız, ve planlarımla ilgili eleştirileriniz, ya da alışverişlerle, çeyizle ilgili önerileriniz varsa memnuniyetle dinlerim, yorum kutusu sizleri bekler:)

3 yorum:

  1. Misafir için 2 takım tek kişilik nevresim takımı aldım. 1 tane de çift kişilik yine misafir için almayı planlıyorum. Misafir için almadıysan aklında bulunsun.

    Bir de Sarev'in de pamuk satenleri çok güzel. Ben beğeniyorum yani :)

    Bir de 2 tane şu dört mevsim denen takımlardan aldım anne zoruyla :) İster pike ört ister içine yorgan geçir. İşlevliymiş, kullanmadım bilmiyorum henüz duruyorlar öyle :)

    Ben de bu kış yatak odası kısmını bitirmek istiyorum çünkü benim için bu reyonlar derya deniz. Tutamıyorum kendimi. Havlular da felaket. Ne alacağımı bilmiyordum, senin listen iyi geldi :) Bir de benim muhtemel yatılı misafir sayısını göz önünde bulundurarak yatılı misafir için da banyo havlusu takımı oluşturmam gerekecek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi gün beraber alışverişe çıkalım Gamze, en sevdiğim konular bunlar:P

      Benim annemler istanbulda olduğu için bizim sülaleden gelen misafir onlarda kalır:) evrimlerin taraftan da dayısı ve kuzenleri burda, o yüzden bi tek anne-babası gelir bize yatılı olarak. misafirlik bişey alırken o ikisini düşünerek alıyorum o yüzden:)

      ben tek kişilik takım hiç almayacağım. çünkü o zaman tek kişilik yorgan, tek kişilik pike de almak gerek. hem zaten çekyatlar açılınca hep iki kişilik oluyor, bekar misafir de gelse çift kişilik yatakta yatırır lüks içinde yaşatırım:P onun yerine fazla fazla iki kişilik alacağım, hem ben de sıkıldıkça değiştirerek kullanırım iyi olur.

      pamuk saten için en çok linens'i övüyorlar ama sarev'in de renk ve desenleri bana göre, hep soft renkler, beyazlar griler. onu da düşünüyorum. taç da olabilir. dediğin gibi bu grup derya deniz:P bir noktada durmak lazım:)

      4 mevsim zımbırtılardan almadım ya uyku seti denilen yorganlı setlerden de almadım. belki zamanla alırım ama şu an için sempatik gelmediler:) onun yerine keten nevresim takımı duydum, şimdi aklım fikrim onda, yazın çok rahat olur diye düşünüyorum, bulunca alacağım bir tane:)

      Sil
  2. Keten nevresim mi? Ay o çok güzel olur bence bulmalıyız :)

    Linens de aldım pamuk saten :) Ve evet o da çok güzel ama işte benim için de çok canlıydı desenleri. Ben daha soft seviyorum, o yüzden Sarev'e kaçtım.

    Tabak çanak işine daldın mı? O konu hakkındaki yorumlarını da merak ediyorum :) Onlardan da bir türlü beğenemiyorum mesela.

    Ayrıca da senin eline su dökmem mümkün değil bu konuda. Araştırma senin ruhuna işlemiş :)

    YanıtlaSil