BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

24 Ekim 2013 Perşembe

Chakra Online Alışverişim

Bu yazımda bahsettiğim, mağazada bedenini/rengini bulamadığım için online sipariş ettiğim son Chakra parçalar geldi. (Sanırım bunlarla beraber almadığım herhangi bir Chakra ürünü kalmadı::) Benim için artık pike, havlu, bornoz, yazlık pijama defteri de böylelikle kapanmış oldu.






Yukarıda göreceğiniz pötikareli kedili havlular bebek koleksiyonundan bu arada, merak eden olursa.. Ölçüleri 50*90. Tek tek ürün adı/ölçüsü/fiyatını yazmaya üşendiğim için doğrudan faturanın fotoğrafını çekip ekledim bu sefer. 


Online alışverişten çok memnun kaldığımı da söylemeden edemeyeceğim. Dört defa online sipariş verdim, dördünde de siparişim aynı gün kargoya verildi, ertesi gün elime ulaştı. Çok iyi paketleniyor, her ürün ayrı ayrı poşetlenmiş biçimde geliyor.

Güle güle, güzel günlerde kullanayım inşallah!

1 yorum:

  1. Tatlım ben de Chakra hastası olarak aldığın her parçaya bayıldım, çoğu parçalarımız aynı. Güle güle kullanalım inşallah :)

    YanıtlaSil