BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

21 Ekim 2013 Pazartesi

Ne istiyorum? Delonghi İcona Set

Henüz almayacağım, alsam da bir yerlere sığdıramayacağım şeylere uzaktan bakmakla yetiniyorum. Uzun uzun düşündükten ve araştırdıktan sonra, her ne kadar görünümüne bayılsam da Kitchenaid almam gerekmediğine, lüzumsuz bir harcama olacağına kanaat getirmiştim. Bu durumda mutfağımdaki vintage görünümlü aksesuar ihtiyacını ne karşılayacaktı? Tabii ki Delonghi'nin vintage serisi mutfak gereçleri:)

Bir akademisyenin yaşamsal sıvısı su değil,kahvedir. Adeta Pavlov'un köpeği oldum, burnuma kahve kokusu gelmeden çalışamıyorum. O yüzden bizim eve bir cappucino makinası şart, kettle zaten zaruri, ekmek kızartma makinası da gereksiz ama olsun, fazla mal göz çıkarmaz:)


Krem rengini düşünüyorum. Şu anda Evmanya'da 988'den 594 TL'ye düşmüş bu üçlü.
(Hala pahalı evet.) 

Aslında yeşil rengini de çok beğeniyorum ama krem daha bi herşeye uyarmış gibi geldi.


Burayı okuyup da bana Delonghi hediye etmek isteyen sevgili, kuzen, arkadaş varsa hiç çekinmesin, rengi de söyledim, hizmeti ayağınıza kadar getirdim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder