BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 Ekim 2013 Pazar

Vallahi bu son Chakra alışverişim! - Havlular

Chakra'nın %70'e varan son indirime girdiğini facebook sayfamdan duyurmuştum. Eh, birşeyler almasam çatlardım:) Bayramda İzmir'e annenemlere gitmiştik. kurban kesilen evde durmaya tahammül edemediğimden bayramın ilk gününü sus payı olarak elimde annemin kredi kartı ile Agora'da geçirince, havluları aradan çıkarmış oldum. 

Noa Havlu Gri 50*90 (22 TL)

Noa Havlu Linen 50*90 (22 TL)

Adel Havlu Beyaz-Mavi 50*90 (22 TL)

Adel Havlu Ekru-Pembe 50*90 (22 TL)

Aster Havlu Ekru-Şeftali 50*90 (22 TL)

Aster Havlu Ekru-Şeftali 50*90 (22 TL)

Mina Havlu Mavi 50*90 (19 TL)

Mina Havlu Pembe 50*90 (19 TL)



Nevresim alışverişlerimi yaparken "belki biraz daha düşer" diyerek almadığım, ama daha fazla düşmediği için stok tükenmeden annemin hediye ettiği çift kişilik Penny nevresim seti. Blogu uzun zamandır okuyanlar bu nevresim setinin epeydir wishlist'imde olduğunu bilirler. Set (nevresim ve 2 yastık kılıfı) 199 TL, aynı renkte çarşaf-yastık kılıfı seti de 89 TL.

Bunların yanı sıra mağazada bulamadıklarımdan bir kısmını online mağazadan sipariş ettik. Onları İstanbul'a dönüşte fotoğraflayabileceğim. Bu arada şunu da söyleyeyim: Aldığım şeylerin fotoğraflarını ve fiyatlarını koyma sebebim hava atmak değildir. Öncelikle kendime bir arşiv oluşturmak, neyi ne zaman ne kadara aldım hatırlamak için yazıyorum, çünkü herşeyi aldığımız gibi bazalara, hurçlara kaldırıyoruz ve zamanla unutuyorum. İkinci olarak da bu tür alışverişler yapan, yapma hazırlığında olanların fikir sahibi olabilmesi için yazıyorum bu blogu. 
Meraklısına duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder