BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4 Kasım 2013 Pazartesi

Bernardo Butterfly Çay&Pasta Takımı

Çeyizime alınan ilk parçayı nasıl olur da buraya yazmam? Bütün çeyiz serüveni aslında bu parçayla başladı...

Evrim'in annesiyle benim annem tanışacaklardı. Önce annesi bize gelecek oradan dördümüz beraber kahvaltı yapmaya bir yere gidecektik. Gelirken annesi ufak tefek hediyeler de getirmişti. Onlardan biri de şu kahve takımıydı:

Elbette ki öncesinde Evrim bana ille de bişey alınacağını, ne istiyorsam ona söylememi tembihlemişti, bu kahve takımını da beraber seçmiştik:)
Fincanlar eve geldikten bir süre sonra Bernardo serinin devamını çıkardı. Ben anneme internetten pasta takımının fotoğrafını gösterince "E madem kahve finacanları var, gerisini de al, hatırası olur" dedi. Fakat sonra uzunca bir süre biz o takımı ne internette, ne de mağazalarda hiç stokta yakalayamadık.Resmen kapışıldı:) 
Yine bir gün evde alakasız bir şeylere bakarken Bernardo'nun sitesine takımın fotoğraflarını ve fiyatını yeniden koyduklarını gördüm. Bu geçici bir süre için yeniden stokta olduğunu gösteriyordu:) Bir kahvaltı takımının peşinde bu kadar uzun süre koşan kızının acınası haline dayanamayan babam, beni Marmara Forum'a götürdü ve kendisi hiç beğenmediği halde takımın kalan tüm parçalarını satın aldı:)






Setin bu parçaların haricinde ayrıca yumurtalıkları ve ayaklı kek standı var. Ben onları beğenmediğim için almamıştım. Kek standını hala beğenmiyorum ama yumurtalıkları bir ara alacağım.


Bir de bunlarla bir kahvaltı sofrası kurarken kullanmak için uçuk pembe ve mint renklerde kahvaltılık parçaları bulur stoklarsam, süper olacak:)

2 yorum:

  1. canım bloğunu zevkle takibe aldım kadınlar kulübünden seh123 bende bloğuma beklerim ayrıca bu takımı bende çok beğeniyorum güzel bir seçim :)

    YanıtlaSil
  2. Aldıklarının hepsi çok güzel cnm :) butterfly benimde hayran olduğum bi seri ama henüz erken diye almıyorum, ben alana kadar bitmezler inş :(
    Güle güle kullan hepsini (:

    YanıtlaSil