BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5 Kasım 2013 Salı

Evrim'den bana gelen en güzel hediye: Room Seven!

Bu blogu açtığımda ilk yazdığım yazılardan biriydi alamadığım Room Seven'ların yazısı. İçimde ukte postumu görenler olmuştur belki. O yazıyı yazdıktan bir kaç hafta sonra Evrim tez danışmanıyla görüşmeye İsviçre'ye gitti. Sönerken fotoğrafları çektiğim mağazaya uğramış ve kalan bir kaç parçayı benim için satın almış. Sürpriz yaptı. Pekti açarken "inanmıyorum! inanmıyorum!" diye bağırdım defalarca ve Evrim'i yaklaşık 8936457 kez öpüp teşekkür ettim:)

Elimizde olmayan parçaları ya Ebay'den, Amazon'dan toplayacağım ya da vazgeçip bayıldığım Pip Studio kuşlu porselenlerle kombinleyerek kullanacağım.

Şimdilik 2 tane büyük boy servis tabağımız var:


4 tane de pasta tabağımız var:



İki tane nescafe fincanı ve tabağımız var:



Şekerliği de bulabilmiş Evrim ama demlik kalmamış maalesef:


Bu seri sezonluk üretimdi ve artık satılmıyor. Amazon, Ebay ve ikinci el satan dükkanlar haricinde satın almak pek olası değil maalesef. Yazın Almanya'ya gittiğimde kıyıda köşede kalmış dükkanlarda bir-iki parçaya daha denk gelirim umuduyla yaşıyorum... En başta kaselerini, petifür tabaklarını, çay tabaklarını, demliğini ve yumurtalıklarıyla tuzluk-biberliğini de bulabilmeyi çok isterdim.. Benim için çok anlamlılar çünkü..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder