BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 Kasım 2013 Pazar

GreenGate 2013 Sonbahar/Kış Koleksiyonu Alışverişim - 1. Kısım

Bilenler biliyordur zaten ama, Tepe Home sağolsun yıllardır çılgınca beklediğimiz, Originated-Shop'tan manyak kargo ücretleriyle getirtmeyi göze aldığımız, her yurtdışına gidene sipariş verdiğimiz birtanecik GreenGate'lerimizin Türkiye Distribütörü oldu ve ben ve benim gibi GreenGate sapıklarının gönül tahtına oturdu:) (Biraz da ucuza getireydi iyiydi)

Sonbahar-Kış koleksiyonu İstanbulda ilk olarak Cevahir Mağazasına geldi. Ben oraya gittiğimde çoktan piranhalar rafları silip süpürmüştü, üç beş parça birşey alabildim, (onlar da okulda olduğu için yarın çekeceğim fotoğraflarını). Oradan hevesimi alamayınca, bin kere telefonla aramak suretiyle Nautilus mağazasının ne zaman stokları raflara yerleştireceğini öğrendim ve mağaza görevlileri daha paketleri açmakta iken zebellah gibi tepelerine çöktüm:)

Tuzluk- Biberlik-Altındaki minik tabak ayrı ayrı satılıyor, siz alıp birleştiriyorsunuz. Yanındaki teneke silindir kutu ise bir pudra şekeri/tarçın/kakao serpici.


Üstten görünümleri şöyle:


Lulu serisinden iki kase. Bu pileli kaselere bayılıyorum, e mint zaten favori rengim:)


Yazın getirdikleri seriden tek kalmış bir xl kase. 


Cath Kidston'larımla beraber kullanmak için mavili krımızılı iki kase. Pattern ismi Malou olabilir yanlış hatırlamıyorsam.


Aynı desenin yumurtalıkları.


Tek tek fiyatlarını hatırlamıyorum ama kaseler 34, xl kase 42 TL idi ona eminim, Toplamda 265 TL ödedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder