BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6 Kasım 2013 Çarşamba

Room Seven Amazon Siparişlerim

Evrim'in hediyelerini tamamlayacak parçaların bir kısmını Amazonda buldum. Gümrük vergileri yüzünden bir seferlik alışverişimizin 50 pound'u geçmemesi gerekiyor, o yüzden kısmi bir sipariş verebildim. Buyrun aldıklarım:

4'lü minik tabak seti. Çapı 10,5 cm. Ben bunları kahvaltılık çıkarmak/az az meze vs. için ya da çay yanına ufak tefek bişeyler koymak için kullanacağım. 4 tane yetmez diyerek kırmızılarından iki tane daha aldım:


4 tane de yumurtalık aldım:


Ayrıca 2 tane de kupa aldım:



Tamamı 39.29 pound tuttu. Posta masrafları da 15.32 pound, toplam maliyeti 54.61 pound oldu, kredi kartımdan Türk parası ile 177 TL çekildi. Priority mail seçmedim. Çünkü standart mailde de teslimat öngörüsü 7 gündü. Daha önce Cath Kidston'dan verdiğim siparişler de İngiltereden bir hafta içinde sorunsuz geldiğinden fazla para ödemeye gerek görmedim açıkçası. Bakalım, sapasağlam gelir mi, sorun yaşar mıyım, göreceğiz:)

Kaseleri, katlı kurabiyeliği, demliği ve bir iki ıvır zıvırı daha zaman içinde parça parça alacağım kısmetse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder