BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 Kasım 2013 Perşembe

Sürpriz English Home Alışverişi

Öylesine dolaşmak için girdiğim English Home'da cebimdeki parayı son kuruşuna kadar harcayıp çıkabiliyorum. Ben de böyle bir manyağım işte:)



Bakalım bu sefer neler almışım..


2 farklı koltuk şalı, biri krem, biri seledon (petrol mavisi gibi) renklerde. Ölçüleri 130*170 olduğundan tek kişilik yatakta veya çocuk yatağında yatak örtüsü gibi de kullanılabilir. Ben amacına uygun bir şekilde, koltukta uzanıp film seyrederken kullanacağım:)


Dantel koltuk şalı. Bunu sadece çok beğendiğim için aldım, ölçüleri de küçük zaten. Muhtemelen yatağın bir ayak ucuna köşelemesine sererek süs amaçlı kullanacağım ama bakalım. Kafamda net değil henüz. 



Bu kopanakili nevresimleri epeydir gidip gelip yokluyordum. Gözüm vardı ama chakra'dan aldıkları  da hep beyaz/ekru renklerde, zaten de 7 tane nevresim takımım oldu, ne gerek var diyordum. Bu sefer indirim sepetinde görünce dayanamadım. (İndirim %25di gerçi aöma olsun. Bana bahane mi yok?)

Fiyatlar şu şekilde:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder