BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

15 Ocak 2014 Çarşamba

Linens'te tüm banyo ürünlerinde %50 indirim!


Linens'in e-mağazacılığı çok kötü. Hemen hemen hiçbir indirimini online alışveriş sayfasına taşımıyor, bildirim mailleri de gelmiyor. Yemek yemek için uğradığımız alışveriş merkezinde tesadüfen farkettik tüm banyo ürünlerinin %50 indirimli olduğunu. Hatta diğer ev tekstillerinin bir kısmında da %30 indirim var. Perdelerde özel bir indirim vardı, %50 olabilir, o kısmı dolaşmadığımız için aklımda kalmamış.

Bizim banyoluk pek ihtiyacımız kalmadı artık, tüm havlularımız tamam. Evrim bornoz istememekte direniyor, o yüzden ona bir peştemal ile her ne kadar kullanmayacaksa da sonradan bana baş havlusu almadın demesin diye:) beğendiği renkte bambu bir havlu aldık. Bi tane de rengini beğendiğim için minik el havlusu alıverdim mutfağa. (Fotoğrafta instagram filtresi olduğu için renkler biraz farklı çıkmış maalesef.) Ama banyo paspas takımına, bornoz setine, havluya ihtiyacı olanlar mutlaka baksın. İşli nakışlı süslemeli %100 pamuk havlular 20 liraya, bambu havlular 10 liraya düşmüş. Vaktim olursa bugün yeniden uğrayacağım ve birkaç el/yüz havlusu daha alacağım, bi yere giderken hediye götürmelik dursun evde, öyle şeyler sık sık lazım oluyor.


4 yorum:

  1. Ekin senin listeyi ele geçirmeli :) Havlu konusunda kafam karışık. Kaç tane olmalı bilemiyorum. Çok sık eskiyebilen bir eşya o yüzden çok almalı mı diyorum, ama sonra ya gördüğüm başka bir havluda aklım kalır mı diyorum, vs.. Kaç tane aldın? Kaç tane almalıyım? Bornoz takımı alacağım ben, kullanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sayı biraz sana bağlı. ben ıslak havluya tahammülü olmayan, iki günde bir havluları değiştiren bir insanım. kağıt havlu kullanmadığım için mutfakta da minik el havlularından kullanıyorum. annemin sandıkta sakladığı oyalı moyalı havluları da günlük kullanamayacağımı düşünerek farklı zamanlarda farklı yerlerden 20 tane yüz havlusu, 8 tane el havlusu aldım. Hala karşıma çok beğendiğim bir havlu çıksa alırım, elimdekilerden en az beğendiğimi de bi yere misafirliğe giderken götürürüm:) bence havlunun ve nevresimin fazlası olmaz. evrime bornoz da aldım linens'ten. %50 indirimde 75 liraya geldi, çok şık, kum beji bambu bir bornoz, bence linens'e bak. annem bana yine linens'ten işlemeli mişlemeli böyle incecik, neredeyse sabahlık gibi bir bornoz daha almış. onu tavsiye edeceğim sana. bir ara resmini çekeyim de koyayım.

      Sil
    2. ha takım alacağım diyosan da linenste bambu bornoz takımlarından birini acayip beğenmiştim, erkek için olanı düz, kadın için olanın yakasında ve manşetlerinde rengarenk çiçek aplikeler vardı, belki denk gelirsin:)

      Sil
  2. Biliyorum o dediğini baktım :) Sanırım takım bornoz alacağım. Seviyorum :) Nevresimlerde 10'a vardım ben bu kadar yeter diye kestim bıraktım. El havlusu da tamam da yüz havlusunu da oldukça almayı düşünüyorum çünkü bu konuda seninle aynı fikirdeyim. Her gün bile değiştirebilirim :)

    YanıtlaSil