BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17 Şubat 2014 Pazartesi

Plaj Havluları

Bunun balayı var, kayınvalide yazlığı var, anne yazlığı var, başbaşa tatiller var.. Çeyize plaj havlusu almasam olmaz:)

Kendim için bir şezlonga sermelik, bir kurulanmalık iki havlu taşırım her zaman. Pis şezlonglara ya da kuma serilmiş şeyli tenimize sürmek pek sağlıklı olmasa gerek. Bazen sermelik havlu ağır geldiğinde veya süngerli şezlong ya da beach minderleri tarzı birşeylere uzanacaksam eğer, peştemal de taşıyabiliyorum. Evrim ise genelde havlu taşımaya üşenir, tişörtüyle kurulanır veya benim havlumdan otlanır:) Şimdilik ona havlu beğenemedim. Kendime iki tane aldım, ona da sanırım daha sonra Fenerium'dan bir tane alacağım.

Benim ciciler şöyle:



Her ikisi de Taç'tan. Kargosu ücretsiz, tanesi 22,90 olmak üzere n11.com'dan aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder