BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

24 Nisan 2014 Perşembe

Bernardo Indirim Alışverişleri


Bernardonun internet sitesinde %60'lı, 63'lü indirimler görünce "eh bunları bi değerlendirmek lazım" dedim. Koli iki günde geldi, salona kadar bile dayanamadım kapının ağzında açtım:) Neler almışım:


En üstelik seramik vok aşırı indirimde. Pilav tenceresi ve tavasını anneanneme ve kayınvalideme hediye almıştım önceden, iki üç haftada soyulmaya başlayan esse seramiklerinden değil, gönül rahatlığıyla alabilirsiniz:)


Bu düdüklü demlik ocak üstünde çok şık duruyor diye ıhlamur kaynatmak için aldım ama pek dandik duruyor, kırmızı boyası bi kaç yıkamada sıyrılır, benden demesi, iade ederim belki.


Şişelerimizin de şık giyinmeye ihtiyacı var:) 3 katlı reçellik de bizim jenerasyonda her evde olacak her halde, almayan bi ben kaldıydım, ben de aldım tam olduk:)


Kırmızı ekmek kutusu ve 3lü baharatlık dehşet indirimde. Bi de krem rengi var. Üstteki paketli şey de kuşlu melamin tepsi, kutusu yok diye açmadım:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder