BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Nisan 2014 Çarşamba

Chakra son indirim yapar da ben birşey almadan durabilir miyim?

Duramam tabii ki. Sezonda bile zor tutuyorum kendimi, indirimlere kadar anca dayanıyorum. Über indirimli son fiyatları görünce de 10987654234.cu pijamalarımla geceliklerimi aldım mecburen.


Durdu durdu sonunda 29 liraya kadar düştü bu gecelik. Yalnız kalıbı dar. Ben alırken 2 beden aldım o yüzden ki normalde pijamaları 1 beden alıyordum.


Bu da 29 lira idi. Pazarda bile 25 liradan ucuz gecelik yok. Bu kadar yumuş yumuş olunca almasak ayıp:)


Fotoğrafı büyütmeden belli olmuyor ama leylak/beyaz çizgili. Neden leylak ve mora taktım bu sene? Çünkü kışlık sabahlığıma uygun:) 79 lira idi.


Bunu da geçen sene aldığım linen renk keten sabahlık&pijama takımının içine aldım, pijama çabuk eskir, sabahlığa bi alternatif daha olsun diye, 49 lira.

Chakra'yı tamamen kumaş kalitesinden dolayı tercih ediyorum. Elbette ki bu fiyatlara daha cicili bicili, süslü püslü şeyler bulabilirdim ama iç giyim ve pijamada sade, tercihen boyasız ve pamuklu/bambu/modal karışımlı kumaşları tercih ediyorum, yoksa Chakra bana reklamını yapayım diye para vermiyor (ama verse fena olmazdı hani)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder