BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 Nisan 2014 Pazar

Luminarc Volare Yemek Takımı ve Renkli Puantiyeli Paşabahçe Cam Tabaklar

Merhaba! 

Bu aralar evde internetimiz olmadığından, işte de blog aklıma gelmediğinden bu topraklar çok çorak kaldı, ama sanmayın ki alışveriş yapmıyorum, aksine mutfağın tüm ıvır zıvırını bitirdim hobi alışverişlerine geçtim:) 

Daha önce yazmıştım sanıyorum, Luminarc'ın Volare yemek takımının yamuk yumuk formunu çok beğeniyordum ancak genellikle parçaları 12li set halinde veya tam takım olarak satıldığı için almamıştım. Geçen gün Carrefour'da tek tek satışına denk gelince günlük kullanırız diye dörder tane kase, çukur tabak ve servis tabağı ile bir tane salata kâsesini aldım.

Alttaki Paşabahçe cam tabaklar aşırı ucuzdu, arada kullanırız diye alıverdim ikişer tane ama Evrim pek beğenmedi. Kardeşime vereceğim herhalde, o beğenmedikten sonra evde yayıntı yapmanın alemi yok:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder