BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 Nisan 2014 Pazar

Paşabahçe Alışverişlerim


Paşabahçe'ye kuşlu nihale ve peçetelik almak için gittim ama nihale kalmamış, ben de kuşlardan vazgeçtim ve Flora isimli nihale-kağıt havluluk-peçetelik-bardak altlığı takımından aldım kendime. Böylelikle tüm tezgah üstü takım olmuş oldu. Kutularını açmadım ama en üstteki bardak altlıklqrındn bir fikir edinebilirsiniz sanırım:


MAdem kuşlu nihale alamadım bari kuşlu çaybardağı işaretleyici alayım dedim:p


Bu keçe amerika servisler de nedense hoşuma gitti, beyaz tabaklarla hoş olur diyerek iki tane aldım, kuşsa kuş, çiçekse çiçek;)


Balık şeklinde kesme tahtası indirimdeydi, bunun üzerinde çok güzel peynir servisi yapılır diyerek atladım hemen: )


Minik metal tepsiler çok ucuz, klasik el yapımı kahve fincanlarımla Türk kahvesi sunumu yaparken kullanırım diye aldım, sair zamanda servis tabağı gibi de kullanılabilirler sanki.




2 yorum:

  1. aldıklarını görünce paşabahçeyi birde ben ziyaret edeyim:))güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git valla, çok güzel ve fonksiyonel şeyler var. her hafta bi göz atıp indirimli ürünleri takip ediyorum ben. gerçi bu aldıklarımın içinde sadece balık tahta indirimli ama olsun, alabilseydim kuşlu nihale-peçetelik-bardak altlığı takımı da indirimliydi:)

      Sil