BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 Nisan 2014 Cuma

Tantitoni Mutfak Gereçleri

Çoğunluğu Tanritoniden alınma ıvır zıvırlarımı bir araya getirip fotoğraflarını çektim. Son zamanlarda aldıklarımı unutmaya başladığımı farkettim, bazı şeyleri çiftleşmemek için daha sık fotoğraf çekip blogu güncellemem gerekli.


Hepsi bir aradayken bu büyük poşete sığıyorlar.


Günlük çay tepsilerimizin birini Bernardo'dan birini Tantitoniden aldım. Öndeki fiyonklunun yüzeyinde kaydırmaz kaplama var, böylelikle çayı sallaya sallaya getirirken devirip yanma fobimin önüne geçebileceğim umarım:) 


Kırmızı olan nihale, diğerleri tavalar için yağ sıçramaz ve kapak.


Arada kahvaltıda ıvır zıvır ikramında kullanırım diye aldığım oyuncaklar.


Niyeyse turkuaza takmışım...


Tamamı almasam eskikliğini bir ömür hissetmeyeceğim ama aldığım için çok mutlu olduğum literally ıvır zıvırları:)


Aaa, bunları almasaydım yarım makarna, bulgur paketlerinin ağzını neyle kapatırdım? Magnetlerin şimdiden alınması da bir o kadar elzemdi... :p hepsi paşabahçenin. Çiçekli kadeh işaretleyicilerse porland.


Spatula ailesi. Hala daha bi tane de tahta spatula alayım diye düşünüyorum, dövün beni. Siyahlar brabantina, kalanı tantitoni.


Cam kesme tahtalarını özellikle iki farklı şekilde aldım ki hangisi tavuk için, hangisi et için karışmasın. Makinada yıkanabiliyorlar. Sebze doğramak için bambu tahta alacağım.


Bu kadar kupa/kase kapağını nereye kapatacaksam..









3 yorum:

  1. Tantitoniyi eve toplamışsın kuzum :) güzel günlerde kullan inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olmuş farkında olmadan, her gidişimde 2-3 parça ala ala:)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım..geçen hafta fuarda tantitoni standını gezmiştim..bütün bayanlar oraya akın etmişti:))

    YanıtlaSil