BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

29 Mayıs 2014 Perşembe

Seramik Pilav tencereleri, Korkmaz ve Vita Verde

Ne zamandır evde kullandığımız teflon tencere ve tavaları atmayı düşünüyordum. genel olarak yüzeyleri iyi durumdaydı ama içlerinde birer tane delik şeklinde deformasyon vardı. Minik de olsalar, direkt kanserojenler sonuçta. Zaten teflon işinden komple nefret ediyorum. O yüzden fazla düşünmeden ne var ne yok toplayıp attım. YKM'nin internet sitesinde Korkmaz'ın Ecovita serisi seramik tencerelerinde ve tavalarında çok indirim vardı, onlardan sipariş verdim. 24 cm'lik pilav tenceresi-tava ile 20 cmlik küçük tava aldım. Ayrıca Tefal'den kendime diye aldığım ama kullanmayı düşünmediğim 28cm'lik teflon pilav tenceresi-tava takımım vardı, onları da mutfakta kullanıma açtım.

Tava tencere takımı 69,90 TL, küçük tava 29,90 TL idi. Her boyu var.

Baktım Vita Verde'lerde de indirim var, ne zamandır almayı düşünüyordum zaten, kendime de Soft Grip modelinden iç yüzeyi thermolon kaplama 26cm'lik tencere-tava seti aldım:
İkisi %50 indirimle 115 liraya geldi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder