BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 Haziran 2014 Çarşamba

Hecha Ottoman Demirdöküm Tencere

Uzun zamandır döküm tencere almayı düşünüyor ve bu konuda araştırma yapıyordum. Sonuçta en sağlıklısının demirdöküm malzeme üzerine emaye kaplama olduğuna karar vermiştim. (piyasada sıklıkla alüminyüm döküm satılıyor, oysa en ufak aşınmada direkt kanserojene dönüşür tencereniz, dikkat etmek lazım.) Aklımda Korkmaz'ın Casterra serisi varken  çok güvendiğim bir kaç blogger'ın Hecha Ürünlerini övdüğü yazılar okudum. Fiyatını da bir araştırayım derken Bingo! Hepsiburada.com'da indirimini yakaladım:)

Fotoğraftaki 28 cm'lik Courba isimli sığ tencere kendi sitesinde 249 TL idi. Hepsiburada'da ise indirimle 185 TL'ye satılıyor. (Aslında sarısını veya kırmızısını istiyordum ama Hepsiburada'da sadece siyahı ve yeşilinin sığ tenceresi vardı, neyse artık, kısmet)

Ben bu tencereyi öncelikle pilav yapmak için, et-tavuk soteler, güveçler, dolma tarzı yemekler için ve fırın yemekleri için kullanacağım. Memnun kalırsam daha sonra bir de tava formlarından almayı düşünüyorum, balık pişirmek ve fajita yapmak için.

Derin tencere formunu ise düşünmüyorum, derin tencerede pişmesi gereken sebze yemekleri ve çorbalar için çelik tencereler yeterli bence. Eskişehir taraflarına yolumuz düşerse toprak bir güveç almak istiyorum, o da işimi görür:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder