BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 Ağustos 2014 Salı

Die Spiegelburg Alışverişleri

Beni bıraksalar Die Spiegelburg'den neler neler alırım.. Ama şimdilik hem yükte, hem pahada hafif anahtar kılıfları ile magnetler almakla yetindim.


Magnetleri müstakbel davlumbazımız için düşündüm. Minyatür bahçe kovası ve sulama kabı şeklindeki bu magnetlerin içinde tohum var, sularsanız bitki çıkıyor:)


Anahtar kılıfları ise (adı bu mu tam emin değilim, anahtarın yuvarlak kısmına giydirdiğimiz elbise diyelim) benim için. Evrim'in anahtarlarına bunları taktıracak halim yok:) kuş ve elma müsakbel evimizin anahtarları için, yonca ve mantar ise ofis/araba anahtarları için.


Bu buzdolabına yapışabilen manyetik arka yüzeyli notlukları da Amsterdam'da aldım. Soldaki balıklı olan bir arkadaş için, bir tarafında haftanın günleri kutucuklara bölünmüş, diğer tarafında alışveriş listesi var. Sağdaki mintli mavili olan da bizim müstakbel buzdolabımız için:) bir tarafta günlük menü bir tarafta alışveriş listesi bulunuyor, mutfaktaki eksikleri fark eder etmez not alabilmek ya da sol tarafa yazdığın haftalık menüye bakıp ihtiyaca göre alışveriş listesi çıkarmak için ideal:=)

4 yorum:

  1. Çok tatlılar, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, inşallah diyelim:)

      Sil
  2. Uzun bir zaman geçirdim blogunuzda. Aldıklarınız harika. Güzel günlerde kullanın.

    https://pembevemintyesili.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de sizin blogunuzu yorumunuz sayesinde keşfettim:)

      Sil