BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

8 Ağustos 2014 Cuma

Pip Studio Alışverişim

Bir aydan fazladır Almanya'da, Berlin'deyim. Ağustos sonuna kadar da burada kalacağım. Hazır yurtdışına gelmişken Türkiyede döviz kuru, tedarikçinin kar payı ve vergiler sebebiyle fiyatları anormal yükselen ama aslında buralarda gayet ulaşılabilir olan markalardan bütçem ve valizimdeki yer&ağırlık hakkım elverdiğince ufak tefek alışverişler yapıyorum. Bu alışverişlerden benim için en önemlisi ne zamandır yutkunarak baktığım Pip Studio kırmızı pembe demlik ve şekerliği idi. Çünkü bunları İsviçre'de yaşarken de çok beğenmiş ama kesin dönüş zamanı taşıyacak zibilyon tane eşyam olduğundan bunlara yer ayırıp da getirememiştim, içimde kalmıştı. O zamandan beri bakar dururdum, bi yurtdışına çıksam da, alsam mutfak rafına koysam, uzun uzun seyretsem diye. Velhasılıkelam, Berlin'e kısmetmiş. Sonuçta kavuştuk her ikisiyle de:)


Beymen bu demliği 366 liraya satıyor. Burada mağazalarda ve Pip Studio'nun kendi sitesinde 49 euro idi. Aslında ilk gördüğüm mağazada alacaktım ancak kutuları yoktu ben de kırılır diye kağıt paketleme ile almak istememiştim. İyi ki almamışım çünkü sonra amazonda kargosı dahil 39 euroya buldum ve bu fiyat o günkü kur üzerinden kredi kartı ekstreme 117 lira olarak yansımış. Arkada flu olarak görünen şekerliği de 12,90 euroya aldım,  Beymen'de ne kadardı bilmiyorum ama eminim ki 100 liranın üzerinde, çünkü benim 7,90 euroya aldığım kupaları Beymen 86 liraya satıyor:)

Bunlar tabii ki hep lüks harcamalar, ihtiyaçtan değil keyif için yapılıyorlar, seyirlik alınıyorlar. Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah, kısmet olursa 4 tane de minik fincanını almayı isterim ilerde. Ama şimdilik valiz kapasitem doldu sanırım.

Piplerin dışında Evrimle Türkiyeye gönderdiğim valizde (beni ziyarete geldi ve burada bana evlenme teklif etti, daha sonra yazacağım onu da) Bodum'dan indirimde denk getirip aldığım bir tane 1 lt'lik bir tane 350 ml'lik iki french press, bir süt köpürtücü, ayrıca Bialetti'den bir moka ekspress var, onları da daha sonra instagramda paylaştığım fotoğraflarıyla tanıtacağım kısmetse:) Ayrıca çok şirin teneke kutular aldım. (içleri çikolata, kurabiye doluydu ama hepsini yedim:)

6 yorum:

  1. Pip studio ürünlerine bayılıyorum özellikle de bu çay potuna... Güle güle kullan :) Bir de Bodum ne zamandır aklımda trde online satış yok ama starbuckslarda bulunabiliyormuş sanırım. Sen ne kadara almıştın öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 1 litrelik büyük boyunu 19, 350ml lik tek kupalık boyunu 9 euroya aldım. Starbucksta da büyük boylar yaklaşık bu fiyat (700 ml olan 68 lira idi en son) ama sadece düz siyahları var. Küçük boylar biraz daha pahalıya geliyor, (58 liraya gördüm)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim cevap için, en kısa zamanda detaylı bi araştırma içine girip iki tane kapacağım sanırım :) Pipler için de yurtdışına çıkmayı bekliyorum aradaki bu farktan sonra :D Tekrar teşekkürler, hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ben de almak istiyorum ama makinede yıkanıyor mu bılgi verır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      maalesef yaldızlı olan ürünler yıkandıkça silindiğinden elde yıkamsk lazım.

      Sil
  4. ben de almak istiyorum ama makinede yıkanıyor mu bılgi verır mısınız?

    YanıtlaSil