BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

30 Aralık 2014 Salı

Çeyize eklenen son Tupperware'lar

Tupperware hastalığı başlar başlamaz, bari ucuza alayım diye gittim üye oldum, danışman oldum. Bir iki avantajlı dönemi değerlendirdikten sonra, baktım sanalpazar'da temsilciler stoktan satış yapıyor, bazı ürünler benim aldığımdan daha ucuza geliyor, hem de yok aylık sipariş limiti, yok ödeme seçeneksizliği gibi durumlar yok, oradan alışveriş etmeye başladım. 1 yıldır yavaş yavaş, ama aldıkça aldım, ve tam "tamam, almadığım bişey kalmadı" dediğim anda yeni bir ürün çıkartıyorlar, youtube'dan videosunu izliyorum ve cezboluyorum:) Bu arada epeyce bir ürünü de evde kullanıyoruz ve çok memnunuz. Tupperware almaya başlayacaksanız, süper şef denilen minicik, maydonoz ve fındık ceviz çekmekten başka işe yaramayan lüzumsuz boyla değil, Super Rondo denilen geniş hazneli kollu versiyonu ya da Ekstra Şef denen devasa, ipli versiyonuyla başlamanızı tavsiye eder, alışverişlerime geçerim:)

İlk olarak, modern pres denen aletle başlayayım. Daha resmini görür görmez, hemen kafamda ampuller yandı, ben bununla kurabiye değil, köfte, mercimek köftesi, bulgur köftesi gibi yoğurmayı sevdiğim ama şekillendirmekten hoşlanmadığım şeyleri tek tip hale getirebilir, porsiyonların ya da sunumların daha şık olmasını sağlayabilirdim!


Sonra şu videoyu izledim ve tamam dedim, attım sepete:




Evet, köfteyi şekillendirme sorunumu çözmüştüm. Ama tavuğun yumuşak kısımlarından, biçimsiz kısımlarından, kıkırdak çıkması muhtemel kısımlarından... iğrendiğim için yiyemediğim, sadece göğsünü, o da üzerinde herhangi bir kırmızı nokta veya zar kalıntısı olmamak şartıyla yediğim gerçeğiyle yüzleşmeliydim. Oysa ki tavuğun herhangi bir kısmını pürüzsüz hale getirinceye dek kıyma makinasında çektirip köfte yaptığımda gayet de yiyordum. O halde benim de bir Tupperware kıyma makinam olmasın mıydı?


Veee, bu da videosu (benimki mavi bu arada)




Dedim Ekin, iyi tamam, kıymayı çektin, köfteleri yaptın ama yanına da şöyle tırtıklı patatesler, halka halka havuçlar, çubuk çubuk kabaklar, ne bileyip küp küp domatesler filan gerekmiyor mu:P






Bir an önce evlensem de hepsini kullansam!

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış bişey yapıp yorumunuzu sildim sanırım. evet kullanıyorum. kıyma makinasını bir defa kullandım ama kurabiye zımbırtısını köfte şekillendirmede kullanıyorum, 1 kilodan yapıp hepsine aynı şekli verip buzluğa atıyorum mesela. dilimleyiciyi de sürekli kullanıyorum.

      Sil
  2. merhaba kıyma makinesini kullandınız mı acaba?

    YanıtlaSil