BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

26 Aralık 2014 Cuma

Düdüklü Tencere Alışverişim- Fissler Bluepoint Quattro Set

Düdüklü tencereden ölümüne korkarım. O kadar ki, düdüklüde bişeyler pişerken mutfağa bile girmem. Benim de böyle fobilerim var işte:) Ama ne kadar yeni evli arkadaşım, eşim dostum varsa, aman mutlaka al, düdüklüsüz olmaz, en çok kullandığım şey... benzeri cümleleri o kadar çok kurdular ki, almazsam bi tarafım kusur kalırmış gibi hissettim. Ve başladım araştırmaya:)



Benim düdüklü tencerelerimi tercih ederkenki en önemli kriterim -hayır patlamaya karşı koruma fonksiyonu değil, o artık yeni nesil düdüklülerin hepsinde var- boyutları oldu. Fissler'ın bu setinin içinden biri 3,5 lt, diğeri 6lt olmak üzere iki tencere çıkıyor. Düdüklü fonksiyonunu sağlayan kapak her iki tencereyle de kullanılabiliyor. Böylelikle evliliğimizin ilk yıllarında sadece ikimize yemek yaparken ya da küçük porsiyonlarla sebze yemeği, çorba vb. pişirmek istediğimde kullanabileceğim 3,5 Lt'lik bir düdüklü tencerem olmuş oldu. 6 lt'lik boy ise klasik; dolaba haşlanmış bakliyat stoklarken, bütün tavuk gibi hacimli yiyecekleri haşlarken kullanılan boy. Setin içinden bir de cam kapak çıkıyor. Her iki tencereyi de düdüklü olarak kullanmadığım zamanlarda normal çelik tencere fonksiyonunda kullanabileceğim.



Ben en uygun fiyatı n11.com'da buldum. Sepet kuponu, bilmemkaç liraya bilmemkaç lira indirim gibi özellikleri de ekleyince epey uyguna geldiğini söyleyebilirim. Fiyat araştırması içinde olanlar n11'i ihmal etmeyin derim:)

Her zamanki gibi bitireyim, inşallah güzel günlerde ağız tadıyla kullanmak nasip olsun, allah isteyen herkese gönlüne göresini versin, amin!

2 yorum:

  1. İyi günlerde kullan.Annemde aynısından aldı ve çok memnun.On dakika içinde fasulye neredeyse eriyor.O kadar hızlı ve lezzetli pişiriyor ki.Almakla çok iyi etmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, dolabimin tepesine koydum, bakip bakip seviyorum:)

      Sil