BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

29 Aralık 2014 Pazartesi

Hisar Alışverişim- Çaydanlık, Cezveler ve Sahan Takımı

Tencereleri, düdüklüyü ve günlük çatal bıçak takımını halledince geriye sahan seti, çaydanlık ve cezveler kalmıştı. Çay makinası çayından nefret ederim ve çok çay içerim. Özellikle yemeklerin üstüne şöyle güzel, demli birkaç bardak çay gibisi yoktur. O yüzden çaydanlık meselesini önemsiyordum. Hali hazırda evimizde Korkmaz çaydanlık kullanıyoruz ve çok memnunuz. Bundan önceki çaydanlığımız annemin çeyizinden kalma bir Hisar idi ve bizi yaklaşık 22 yıl idare ettikten sonra yere düşürüp  sapını kırana kadar sevgisini sundu. RİP sevgili çaydanlık. Onun anısına ben de Hisar aldım dermişim:)

Hayır alakası yok tabii. Hisar'ın yılbaşı indirimlerinde tam da benim ihtiyaç duyduğum ürünler indirime girmişti. Hem de böylelikle mutfağıma biraz kırmızı katma fırsatım olmuştu.


Çaydanlığım Bahama modelinin büyük boyu. İndirimlerde bir gariplik vardı, büyük boy küçüğünden çok daha ucuza geliyor:)


Sahan setleri bence mutfağın olmazsa olmazı. Kalmış yemeklerimizi dolaba aktarırken saklama kabı da kullanabiliriz elbet ama o zaman ertesi gün yeniden ısıtırken bir daha bulaşık çıkartmak gerekecek.. Akıllı kızlar pratik zekalı olur şekerim:P Lizbon modeli.



Cezve günlük hayatımda pek ihtiyaç duyduğum bişey değildir ama bakarsınız, evlendikten sonra türk kahvesi tiryakisi olurum. Cezvem eksik mi kalsın:) Bahama.


 Ve bonus: Mercury 24*12 derin tencere. WMF'lerimin derin tenceresi 22 cm, Fissler ise 6 lt olunca bir ara boy almak da faydalı olur diye düşündüm, indirimde olunca ve WMF'lerime de uyunca Mercury'yi kaçırmadım. Bizim hali hazırda evde kullandığımız tencereler de yine Hisar, annemin çeyizinden ve ben 27 yaşında olduğuma göre 28 yıllık:) Hala taş gibiler!

Böylelikle tencere grubuyla alacak verecek hesabımı kapatmış oldum. Başka almayı -şimdilik- düşünmüyorum:)

Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin, herkesin de gönlüne göre versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder