BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

31 Aralık 2014 Çarşamba

Porland Secret Garden Mutfak Tezgah Üstü Alışverişlerim

Bugün Boyner hediye çeklerimizi kullanmak için annemleAplus'a gitmiştik. Aaa o da ne? Porland'da da yılbaşı hasebiyle tüm ürünlerde %50 yok muymuş:) Benden kaçar mı a dostlar! Ne zamandır aklımda olan, indirime girseler de alsam dediğim, Secret Garden koleksiyonu alışverişlerimi aradan çıkardım. 3 senedir ilk kez Porland'da tüm ürünlerde %50 görüyorum. Genelde herşeyde %30 yaparlar, bitmekte olan serilere daha yüksek indirimler uygularlardı. Kafalarına taş falan düştü herhalde:)




Bu üçlüyü müstakbel lavabomun yanına aldım. Sıvı sabunluk, süngeri koymak için katı sabunluk ve bulaşık fırçasını koymak için diş fırçalık:) 





Bu dörtlü ise müstakbel ocağımın yanında ikamet edecek. Sürahiyi kah vazo olarak, kah tahta kaşıklarımı spatulalarımı koymak için kullanacağım. Kupa ise hacimce oldukça büyük, onu da kısa saplı ıvır zıvırları koyarsın diye aldırdı annem. Aslında o iki tane almamı istedi ama tek kalmıştı. Sürahiyle yan yana hoş duruyorlar. Kirli kaşıklıkla nihale de bildiğiniz gibi işte:)





Minik tabaklardan 2 tane, lokumluktan 4 tane aldık. Üçlü set ise karabiber, tuz ve kürdanlık :) Minik tabakları sürahi ve kupanın altına koyarız die düşündük, istersem ayrı ayrı da değerlendirebilirim pek çok şeyime uyuyor zaten. Lokumlukları ise ister reçellik olarak, ister kahve yanına lokum, draje koymak için, ister başka amaçlarla kullanırım, fonksiyonel oluyor bu tür ufak tefek şeyler. Aslında 2 tane de türk kahvesi fincanı alsam mı diye düşündüm ama hiç türk kahvesi içmediğimiz halde zaten 2 tane 6şar kişilik takımımız var, gerek yok dedim. Bir de aşağıdaki tepsiyi beğenmiştim, lavabo kenarına yaslarım, takım durur diye ama çok kalitesizdi, daha teşhirde iken bile pek çok yerleri sıyrılmıştı, almadım. Şöyle birşeydi:


Aldıklarım %50 indirimde 130 lira tuttu. Bir harcama kalemini daha kafamdan ve yapılacaklar&ödenecekler listemden çıkardığım için mutluyum:) Güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah!

2 yorum:

  1. Dünyanın ilk sosyal medya platformu buypasa.com açılıyor; Porland kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. canım benim, porland ürünleri gerçekten çok güzellr

    YanıtlaSil