BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

16 Aralık 2014 Salı

The Mia Spring Servis Seti

Martta çok önemli bir sınava gireceğim için bu aralar bloguma vakit ayırma şansım olmuyor. Ama aslında çeyiz alışverişlerime son hız devam ediyorum. Hatta bence mutfak ve tekstil grubu ürünlerimi tamamen bitirdim. Fazladan aldıklarımla 6098765 kız daha evlendirebilirim:)

Çok uzun zaman önce aldığım The Mia porselenlerde aklım. Nedense buraya fotoğraflarını koymamışım, ama gerçekten çok beğenerek aldığım, GreenGate, Cath Kidston gibi markalardan ne kalite ne de desen bakımından geri kaldığını düşünmediğim, yerli malı yurdun malı sevgili The Mia'larımı burada paylaşmasam olmaz bence. Aldıklarımı aldığım gibi kolilerle, kutularla evin muhtelif boşluklarına sokuşturduğumdan, zamanla unutuyorum, o yüzden buraya fotoğraflarını koymak daha sonra uyumlu bir parça satın almak istediğimde veya ne aldığımı unuttuğumda elverişli oluyor.

Gelelim, Spring serisinden aldığım parçalara. Bu takımın renkleri ve tarzı benim hali hazırdaki pek çok porselen ıvır zıvırımla uyum sağladığından joker parçalar olacaklar.


Bu porselen tepsiyi hem türk kahvesi sunumlarında kullanırım, hem de sofrada kayık tabak gibi kullanıp içinde börek servisi filan yaparım diye düşünerek almıştım.


İkram tabakları olarak satılan bu 6 minik tabak benim en sevdiğim boy, Cath Kidston'da side plate, başka markalarda bread plate ya da ekmek tabağı olarak satılan, pasta tabağından daha küçük tam ikramlık olan boy. Kahvaltılıkların servisi ve çay yanına ufak atıştırmalıklar için de ideal. Aynı tabakların pasta tabakları da satılıyordu.


Bu kare servis tabaklarını alıp almadığımı hatırlamıyorum. Bir ara kolileri çıkarıp bakmalıyım:) Aldıysam, bu takımın bir de dikdörtgen uzun servisi varmış, onu da alayım takım olsun.




Daha büyük ve net bir fotoğrafını bulamadığım bu minik katlı servisi de sunumda katlı servisleri çok sevdiğim için almıştım.

Yine, ben almadım ama, çok şık bir büyük salata kasesi, küçük komposto kaseleri, çay fincanları ve çay tabakları, baharat takımı ve 3lü büyük kavanoz takımı mevcuttu. Ben sonsuzdekorasyon sitesinden almıştım, çok güzel paketlenmiş bir biçimde çok kısa sürede teslim etmişlerdi. Şu ara bu model stokta gözükmüyor ama aynı parçaların çok beğendiğim Romance Paris desenli pembeli mintli serisini satıyorlar.

Spring serisine ise zaman zaman Limango ve Morhipo'daki The Mia kampanyalarında rastlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder