BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 Aralık 2014 Pazar

WMF Diadem Çelik Tencere Seti

Hep Hisar'ın çeyiz setlerinden alacağım diyordum. Ama önce düdüklüyü Fissler'dan aldım, sonra WMF ve Zwilling tencere setlerini görünce dayanamadım... Mutfakta çeliklerde hep Almanlardan gidiyorum gibi oldu ama, kaliteyi ve fonksiyonelliği ön planda tutunca, eh bir de %60 indirim yakalayınca çelik tencerelerde tercihimi WMF 'nin Diadem modelinin 4'lü setinden yana kullandım. Bu setin daha büyük bir tencereyi daha ihtiva eden Diadem Plus versiyonu da var. Ancak benim Fissler'lar aynı zamanda çelik tencere olduğu için daha büyük tencere ihtiyacım ortadan kalkmış oluyordu. Bu seti tercih etmemdeki en büyük sebeplerden biri de ayrıca minik tencere ve sütlük almayacak olmam. Çünkü uzun süre sadece 2 kişiye yemek yapmayı planlıyorum. İnsan tenceresi büyük olunca kendini kaptırıveriyor. Şu an ailemle yaşadığım evde de yemekleri ben yaptığımdan, tencerelerin büyüklüğünün açgözlülüğüme ve "yetmez bu yaaa, bi patates daha doğrayayım ben" eğilimlerime etkisinin gayet farkındayım:) O yüzden kapaklı sos tenceresi ve minik tencerenin en çok kullanacağım ürünler olacağını düşünüyorum.


Ben en uygun fiyatı Boyner'de buldum. 150 Tl üzeri harcamalarda 30 TL ekstra indirim yapıyorlardı. Ayrıca 50 TL'lik indirim çeki hediye ettiler.



Setin içeriği ise şu şekilde:
Marka:WMF
Renk:Gümüş
Parça Adedi:8
Boyut:16 cm ve 20 cm derin tencere, 24 cm kısa tencere, 16 cm sos tenceresi
Materyal:Paslanmaz çelik gövde, cam kapaklar
Diğer:Sos tenceresi dahil tüm tencereler cam kapaklıdır.

1 yorum:

  1. merhaba aldığınız wmf tencere ve düdüklüden memnun musunuz, ben de düşünüyorum ama arada kaldım; korkmaz mı alsam wmf mi?

    YanıtlaSil