BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

31 Ocak 2015 Cumartesi

Almak ya da almamak- Hisar Logo Milano Çatal Bıçak Takımı

Bugün Hisar'ın internet sitesinde bişeylere bakarken 14 Şubat için logolu çatal bıçak takımları yaptıklarını ve Milano çatak kaşık bıçak takımının 44 parçalısının da özel fiyatlı olduğunu gördüm. Logolardan en beğendiğimi seçip sevgilimle adlarımızı yazdım ve sonra fotoğrafını çekerek instagram'da paylaştım. Kendi öz kardeşim "çok kıro bunlar" dedi, arkadaşlarım kibarlık yapıp "aşkınızı dağlara taşlara çatallara bıçaklara yazmanıza ne gerek var" dedi:) Amma velakin Evrim bayılmış! Kayınvalidemle kayınpederim de beğenmişler. Şimdi "ben sana sevgililer günü hediyesi bunu alacağım" deyip duruyor. Bense.. karar veremedim. Evet kıro. Kıroyum emme çeyiz benim çeyizim:) Günlük çatal bıçak takımımızı Zwilling'den almıştım, modeli de Milano'ya çok benziyor. Ama onları üzerine Ekin  Evrim yazmıyor:) Hem 44 parçalık takım ne kadarcık yer kaplayacak, 6 kişilik takım alt tarafı, kıhkıhkıh:) Ayhhh bilemiyorum. Siz ne dersiniz? Alalım mı? Almayalım mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder