BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 Ocak 2015 Çarşamba

Keten Mutfak Takımı

Son dönemde denk gelen indirimlerde English Home ve Madame Coco'dan çok sayıda  mutfak tekstili ürünü aldım. Özellikle runner kullanmayı sevdiğim için ve  kullanılan tekstillerin mutfağın havasını tamamen değiştirdiğini düşündüğüm için farklı renk ve desenlerde alternatif parçalar aldım. Ancak renk ve desenleri üzerinde karıştırabileceğim ya da zaman zaman yorulan gözümü dinlendireceğim beyaz bir fona da ihtiyacım olabileceğini düşündüm. Çok renkli tabaklarım var örneğin, onların altına düz beyazlar yakışır. O yüzden beyaz, ekru, krem renklerde, ama çok pahalı olmayan, günlük kullanıma uygun bir takım arayışı içindeydim. Aslında sandıktaki çeyizlik dantellerimle güzel bir mutfak takımı diktireceğiz mutfağım belli olunca, perdesi merdesiyle tam takım yapılır ya, öyle birşey. Ama ben kesin onu kullanmaya kıyamam:) O yüzden bir alternatif fena olmayacaktı:)

İnternet üzerinden yaptığım araştırmalarda mutfak takımı adı altında satılan çok parçalı setlerin genelde işlemeli, payetli, boncuklu olduğunu tespit ettim. Daha sade bir şey istiyordum. Sonunda bir sitede, kıyıda köşede kalmış, kimse almadığı için indirim yapılmış bir keten mutfak takımı buldum:) Siteden alıntı fotoğrafları ile şu şekilde:



Oldukça kalabalık bir set, kullanmayacağımı düşündüğüm parçaları da var: 

Beyaz keten mutfak Takımı 29 parça
*  Peçete(29x29cm.) : 18 Adet,
*  Masa Örtüsü (120 x 170cm.) : 1 Adet,
*  Buzdolabı Örtüsü(57x119cm.) : 1 Adet,
*  Fırın Örtüsü (57x57cm.): 1 Adet,
*  Önlük (55x78cm) : 1 Adet,
*  Eldiven (21x35cm.): 1 Adet,
* Tutaç Havlu(40x80cm.) : 1 Adet,
* Perde (130x240cm.): 2 Adet,
* Perde Farbası(45x240cm.) : 1 Adet,
* Perde Bağı: 2 Adet,
* Keten kumaş üzerine nakış yapılmıştır .


Kargo bugün elime ulaştı, çok süper kaliteli diyemem ama günlük kullanım için işimi görür, fiyatına göre de gayet iyi bence. Merak eden olursa http://www.ladantela.com/ adresinden aldım, fiyatı da kargosuyla 68 TL'ye geliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder