BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 Ocak 2015 Perşembe

Linens İndirimi

Çeyizime 7 tane nevresim takımı almışım, 3'ü chakra'dan bambu nevresim takımı, 4'ü english home'dan koton. Aslında fazla fazla yeter ama bir tane de pamuk saten alayım sonradan neden almadım demeyeyim diyerek Linens indirimlerini takip ediyordum. Her sene bir dönem pamuk saten nevresimlerde indirim yapıyorlar çünkü. Şu anda da Linens'lerde indirim var, normalde 290 TL olan pamuk saten çift kişilik nevresim takımları 99 TL'ye geliyor. Ben bu senenin modellerinden değil de eski sezondan bir modele göz dikmiştim, allahtan kalmış mağazada son kalanı ben aldım. Geçen sene beğenmiştim ama indirimini denk getirememiştim, bu seneye kısmetmiş. İsmi Heaven olarak geçiyor. İlk defa bu kadar renkli bir nevresim takımı almış oldum bu arada, ner ne kadar zemini krem rengi gibi olsa da, turuncular, morlar, yeşiller:) 


Bu senenin modellerinden de Lina isimli pembe nevresim takımını çok beğendim, aynı desenin mavisi de var, ama artık yeter, 8 tane olmuş oldu, biraz da evlendikten sonra yeni çıkan modellerden alırım inşallah.

Hazır mağazaya kadar gitmişken ne zamandır aklımda olan Evrim'e plaj havlusu alma işini de aradan çıkarttım. Kendime Taç'tan iki tane almış, burada fotoğraflarını da paylaşmıştım, biri Şirine'li, diğeri Minnie'li, çok tatlı:) Evrim pek plaj havlusu kullanmaz, tişörtüyle kurulanır ya da benim havlumdan otlanır (ben biri şezlonga sermek biri kurulanmak üzere iki tane taşırım her zaman) ama yine de 
lazım olacak bişey, evde bulunması lazım, kendisi almazsa almasın yanına diye düşündüm. Ama erkeklere uygun plaj havlusu seçeneği yok Linens'te, ancak taraftar köşesinden beğenirseniz beğenebiliyorsunuz. Evrim fenerbahçeli, kadıköyde oturuyor, ben akdıköyde çalışıyorum ve elbette Boğa heykelinin önünde defalarca kez buluştuk:) O sebeple her ne kadar fanatizmden ve takım renkli fenerium ıvır zıvırlarından nefret etsem de bir defalık bir istisna yaptım ve aşağıdaki plaj havlusunu da Evrim'e aldım:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder