BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

16 Ocak 2015 Cuma

Nehir Deniz Sade 28 Parça Çay Seti

Eli yüzü düzgün, bayramlık seyranlık misafirlik bir çay setim olsun, kenarda dursun istiyordum, bugüne kısmetmiş. Çok yorgun ve bezgin gelmişken, kafamı dinlendireyim diye araştırmaya başladım, nasıl birşey alacağıma karar verdim, marka ve modeli seçtim, en uygun fiyatı aradım ve ta-daaa! hem düşüncelerimden arındım, hem de çeyiz listesinin bir kaleminin daha üstü çizildi:) Pratik kızım vesselam:P


Fotoğraftaki setin parlak olanını aldım, mat sevmiyorum. Nehir markasının Deniz isimli 28 parça çay seti. 40 parçalık setlerde çay bardağı da oluyor, ben bardaklarını beğenmediğim için almadım, sonra çay bardağı uydurmak kolay ne de olsa.


İçeriği ve özellikleri şu şekilde:

18/10 Cr-Ni Paslanmaz Çelikten Üretilmiştir.

Sade(Parlak) yüzeylidir.

Bulaşık makinesinde yıkanabilirler.

50 Yıl Garantilidir.
Set İçeriği :
1 Ad. Tepsi
1 Ad. Şekerlik
12 Ad. Çay Tabak
12 Ad. Çay Kaşık
1 Ad. Şeker Maşası
1 Ad. Çay  Süzgeci

Bir de İslamoğlu diye bir markanın Çiçekli Oval isimli bir setini çok beğendim, hatta bundan daha çok beğendim ama hiç duymadığım bir markaydı, çok ucuzdu ve kadınlar kulübünde bile hakkında hakkında hemen hemen hiç yorum bulamayınca cesaret edemedim. Nehir markası genellikle çok övülmüştü. Önceden Hisar alırım diye düşünüyordum ama diğer markalardaki fiyatları araştırıp Hisar'ın aynı parçalı setinin neredeyse iki katı pahalı olduğunu görünce vazgeçtim, misafirden misafire çıkaracağım ne de olsa.

İnşallah ağız tadıyla misafirlerime çay ikram etmek nasip olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder