BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

21 Ocak 2015 Çarşamba

Yeni Çeyiz Alışverişleri: Bambum ve Taşev

Zwilling kesme tahtamı o kadar beğendim, o kadar beğendim ki anlatamam! Tezgah üstünde de çok şık duruyor. Ben zaten Zwilling tahtayı İdil Tatari ve Pınar Sabancı'nın tezgah üstünde görüp beğenmiştim. Bugün de bir arkadaşım Pınar Sabancı'nın o tahtayı genellikle et servisleri için kullandığını söyleyince zaten içten yükselen "ekin sen bunda soğan doğramaya kıyamazsın, gel sen bi de günlük kullanım için ikinci bir kesme tahtası al, bunu servis amaçlı kullan" sesime kulak verdim, bir kesme tahtası daha almam gerektiğine ikna oldum:)

Önce Zwilling'in daha büyük boy olanını alayım dedim. Sonra 179 TL'mi daha güzel harcayabileceğime karar verdim ve daha önce kuzenimde gördüğüm, et, balık, tavuk, sebze için ince ince 4 plakadan oluşan Bambum Tapenade kesme tahtası setini araştırmaya başladım. Şansıma hepsiburada'da indirimdeymiş, fiyatı da çok makul, eh, sevimli sempatik bir görüntüsü de var, neden almayayım değil mi ama? :)


İkinci alışverişim ise yine hepsiburada'dan Taşev'in Nevada isimli taş servis tablasından iki tane almak oldu. Servisten önce ocağın üstünde ısıtarak da kullanılabiliyor. Et ve peynir servisi için ideal. Ben ızgara köftelerle patates kızartmalarını, ev yapımı hamburgerleri, (hiç sevmesem de) pirzola ve antrikotları üzerinde hayal ettim bile:)

(Sanırım youtube'dan yemek tarifi videoları izlemeyi bırakmalıyım)



Güncelleme: Maalesef Hepsiburada'nın özensiz paketlemesi sonucu, taş servislerden bir tanesi un ufak olmuş, tozları da bambu kesme tahtasına bulaşmış bir şekilde elime ulaştı siparişim. Aşırı derecede sinir oldum, hemen iade formunu doldurdum ve hepsiburada'dan yaptığım diğer alışverişi de iptal ettim. Gerçekten kocaman bir kutuya kesme tahtasına verev dik şekilde yaslamışlar, kutu büyük olduğu için taşındıkça taş tablalar serbestçe hareket etmiş ve sağa sola çarpmış. Tamamen paketleme kusuru olduğunu düşünüyorum. Hepsiburada ile ilişkime bir süre ara vermeye niyetliyim. Aynı ürünlerden yeniden sipariş vermeyeceğim, Zwilling kesme tahtasının büyüğünü almayı düşünüyorum Boyner'den.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder