BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 Ocak 2015 Çarşamba

Zwilling Büyük Bambu Kesme Tahtası Alışverişim

Daha önce şurada Hepsiburada'dan yaptığım Taşev Nevada taş servis tablamın kırık geldiğini ve bu duruma çok sinirlendiğimi yazmıştım. Neyse ki yılların Hepsiburada'sı iade sürecinde sinirlerimi hiç bozmadı ve bazı diğer siteler gibi çamura yatmadı, dün kargoya verdiğim paketin bugün önce teslim mesajı, bir saat sonra da iade mesajı geldi, buradan müşteri memnuniyetine gösterdikleri hassasiyet için kendilerine teşekkür ediyorum. Ben de ödül olarak aslında 1v1y indirimini bekleyeceğim Zwilling büyük kesme tahtamı onlardan sipariş verdim, hehehe:) Jeste jestle karşılık vermek adetimdir şekerim:P


Marka:ZWiLLiNG
Materyal:Bambu
Boyut:42x4x31 cm
Bakım:Bulaşık makinesinde yıkanması önerilmez


Evet çok pahalı. Ama çok şık. Aklımda kalacağına evyemde dursun dedim:) Annem de orta boy olanı çok beğendiği için "al, al" diye gaz verdi. Sonuç olarak tez zamanda benim olacak inşallah:) Allahım bu sefer de nazar değmesin, kırık çıkıksız sapasağlam elime ulaşsın yareppim! Gerçekten çok beğeniyorum ve resmen gözüm kalıyor İdil Tatari'nin videolarında gördükçe, benim kem gözümden kadıncağızın mutfağına nazar değecek tövbe tövbe:)

Şu an kesme biçme işlemleri ile ilgili aklımdaki son alışveriş iyi kalite bir mezzaluna ve japon çeliği bir santoku bıçağı. Aslında Kai'nin japon çeliklerinin evladiyelik olduğunu biliyorum ama model hususunda kararsızım. (Sile ve Bıçakcım'ın internet sitelerinde satılıyor Kai markası) Wasabi serisinden alırsam fiyatı uygun olacak, ama çelik gövdesi sapın içinden devam etmiyor, yani yarın öbür gün sapı elimde kalabilir:) Çeliği gömülü olanlar ise 400 TL üzerinde, o kadar para vermeye de kıyamıyorum. Bakalım, belki japondan vazgeçer, yine alman takılır, Wüsthof'un santokusunu alırım. Japon çeliği de satmaya başla Hepsiburada! Rafine zevkleri olan müşterilerini hafife alma:)

Mezzaluna konusunda ise internet araştırmalarım pek parlak sonuçlar vermedi. Joseph Joseph'in kıyıcısı ve Tantitoni'deki Koziol Herb Brothers mezzaluna dışında birşey bulamadım desem yeridir. Bir de Wüsthof'un kıyıcı setini buldum ama onun mezzalunasının sapı olmadığı için kullanımı kolay olmaz diye düşünüyorum.Uyduruk birşey de almak istemem, çünkü maydanoz vs. kıymak için zaten şu yazımda fotoğrafını paylaşığım Kuhn Rikon yeşillik doğrama bıçağım var. Mezzalunayı daha ziyade bıçak kıyması için et inceltirken kullanacağım ve iyi birşey olmasını isterim. Bir kere alayım, çok para vereyim ama ömürlük olsun. Kendi kullanma potansiyelimi biliyorum sonuçta:)


1 yorum:

  1. Merhaba bende evlilik arifesindeyim sizin yazılarınızı takip ediyorum. Mutluluklar dilerim şimdiden.

    YanıtlaSil