BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 Ocak 2015 Pazartesi

Zwilling Twin Chef 2 Bıçak Bloku ve Messerzubehör Bambu Kesme Tahtası Alışverişim

Benim bu aldığım şey evladiyelik olacak takıntım nereye varacak bilemiyorum!  Normalde çeyiz düzen kızlar bir an önce ihtiyaç listesini tamamlamaya bakar, uygun fiyatlısını araştırır, bense sanki hayatım boyunca bir daha bıçak alamayacakmışımcasına, aman fiyatı ne olursa olsun, yeter ki çok kaliteli olsun, uzun yıllar beni götürsün, torunlarımın torunlarına bile miras kalsın:P derdindeyim. Sanırım insan evinde ne gördüyse onu arıyor. Benim annem ve babam evlenirken bütçeleri yettiğince herşeyin en kalitelisini almaya çalışmışlar, lüks hiçbirşeyleri olmamış, fazla fazla da almamışlar ama aldıkları temel şeyleri de en iyisinden almışlar. O sebeple bugün bile hala annemin çeyizinden kalma tencereleri, bıçakları, çatal kaşık takımını, bir sürü mutfak ıvır zıvırını, yemek takımını, kadehleri... sapasağlam kullanmaya devam ediyoruz. Ben de sık sık değişmesine luzüm olmayan, mutfağımın demirbaşı olacak, kolay kırılıp bozulan, yenilenmesi gerekmeyen şeyleri mümkün olduğunca iyisinden seçmeye çalışıyorum. Tabak çanak mühim değil, kırılır, veya yenisi çıkar, ona da özenirsin, aman değişik değişik sofra kurayım dersin ama tencere, çatal bıçak, ne bileyim süzgeç vs. evladiyelik olmalı bence. 

Bıçak konusunda yaptığım derin araştırmalar beni Victorinox ve Zwilling arasında bir tercih yapma noktasına kadar getirmeyi başarmıştı. Zaten daha önce günlük kullanım meyve bıçaklarımla tırtıklı biftek bıçaklarımı Victorinox'tan aldığım için, hadi bıçak bloku da Zwilling olsun dedim ve aşağıdaki 8 parçalık seti sipariş verdim:




Bunun yanı sıra annemde küçük boy kavramaya müsait bir yatağan çeliği bıçağım, iki tane de Porland'dan aldığım Festino çelik bıçağım var ama onları kardeşime de verebilirim, bilemiyorum. Önceden çok indirimdeyken aldığım T design seramik bıçaklarım da var, onları evime götürmeyeceğim, kuzenime hediye edeceğim.


Daha önce tavuk ve et için birer tane cam kesme tahtası, ekmek doğramak içince ince uzun oluklu bir ahşap kesme tahtası almıştım. Sebzeler ve diğer kullanım alanları için tezgahın üstünde  de şık duracak, tok ve büyük bir kesme tahtası arıyordum, onu da Zwilling'de buldum, 36 cm'lik orta boyunu aldım. Aslında 42 cm'lik büyük boyunun yüzeyini daha çok beğenmiştim ama o da gözüme çok büyük geldi.

Uygun fiyat araştırmasını her zamanki gibi internette yaptım. Aslında en uygun fiyatları Hepsiburada'da bulmuştum ancak tam alacağım gün 1v1y'de Zwilling kampanyası çıktı, 500 TL üzeri alışverişime de ekstra 75 TL indirim yaptılar, çok daha uyguna gelmiş oldu. Güle güle kullanayım inşallah, allah hepimizin gönlüne göresini versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder