BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Şubat 2015 Pazartesi

Alessia Love 3'lü Banyo Seti Ve Primanova Roxy Aksesuarlar- Çeyizimin tuvalet alışverişleri:)

Banyo halıları ve aksesuarlarını bembeyaz seçerken aklımda küçük tuvaleti de rengarenk yapmak vardı. Temelde sarı ve lila ağırlıklı bir resim vardı kafamda. Genellikle küçük tuvaletlerde tek paspaslık yer olur, bazen 60x90'lık klasik banyo paspasının sığacağı kadar bile yer olmaz. O yüzden yine farklı ölçülerde paspaslar barındıran bir set düşünmüştüm, uyan parçalarını kullanırım, uymayan parçalarını kullanacak yer nasıl olsa çok, anneme veririm, kayınvalideme veririm, yazlığa götürürüm, beğenirse kardeşimin olur, çeyiz düzen bir kuzenim daha var... Zaten bu rahatlık yaktı beni, ille bir talibi bulunur diye diye aldıklarım dağ gibi birikti odamda:)

Alessia'nın bu Love isimli banyo seti hayalimdeki resme cuk oturuyordu. Çöp kovası, tuvalet fırçası ve havlu askısını da lila tonlarda seçerim diye düşünüyorum.



Küçük tuvalette sadece sabunluğa ihtiyaç olacağı için aksesuarları set halinde almadım. Sadece katı ve sıvı sabunluk seçtim, Primanova'nın Roxy'leri tam aradığım renklerdeydi. Birazcık da cici biciden kimseye zarar gelmez:)



Böylelikle hayalimdeki ev yavaş yavaş şekilleniyor... Her ne kadar düğün tarihimiz belirsiz olsa ve her halukarda evimizi kurmak için en az 1 senemiz daha varsa da, mobilya alışverişi gibi büyük parçalara geçildiğinde ve ev tutulup stres başladığında bu tarz ince işlere gerekli zaman, özen ve bütçeyi ayıramayacağımı düşündüğümden şimdiden aradan çıkarmak hoşuma gidiyor. o zaman geldiğinde ihtiyaca göre ikinci takımları alırken bu kadar ince eleyip sık dokumama gerek kalmayacak.
Eğer bir ebeveyn banyomuz olursa, onu da toprak tonları, pudra pembe veya şeftali renklerde ve yine sade aksesuarlarla süslemeyi düşünüyorum.

Çok tatlışlar yahu, bir an önce evleneyim de, güle güle kullanayım inşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder