BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 Şubat 2015 Perşembe

Braun MR570 Patisserie Multiquick5 Blender Seti Alışverişim

Mutfağıma blender seti almayı düşünmüyordum. Çünkü Evrim'le İsviçre'deki evimize dönmemize yakın istediğimiz özelliklerde bir blender seti almıştık ve hemen hemen hiç kullanmamıştık, şu anda da Evrim'in evinde duruyor. Hem işimizi görecek nitelikte, hem de duygusal bağımız var diye düşünerek "yenisini almam" diyordum. Fakat bu arada bizim ailemle oturduğumuz evimizde kullandığımız blender seti bozuldu. Buraya yeni bir set alma ihtiyacı hasıl olunca, Evrim'dekini kullanalım, bana daha fazla fonksiyonu olan, daha yeni teknoloji bir set alayım diye düşündüm.

Bir blender seti alırken dikkat edilmesi gereken özellikler nelerdir? bilemiyorum açıkçası. Benim aradığım 3 şey vardı sadece: kullanırken ısınmayacak ve plastik kokusu yaymayacaktı, parçaları bulaşık makinesinde yıkanabilecekti ve tercihen rendeleme/dilimleme aparatı da olacaktı. Biraz araştırdığımda, sessiz çalışma ve çalışırken ısınmama özellikleri bakımından Braun'un diğer markalara göre epey fark ettiğini gördüm. Dedim gene mi alman! Mutfak alışverişlerimde adeta Enver Paşa'yım, nedir bu alman hayranlığı! 

Braun'un çok fazla blender seti var. Kullanacağınız parçalara ve aradığınız özelliklere göre içlerinden uygun olanı seçebiliyorsunuz. Ben MR 570 modeli ile onun daha yeni versiyonu olan MQ775 modelleri arasında kalmıştım. MR570 600 watt, MQ775 ise 750 watt. MQ775'in parçaları BPA'sız plastik ve paslanmaz çelik. Fakat neden MR570'i aldım diye soracak olursanız, öncelikle vakumlama fonksiyonu için derim! Özellikle yazdan kışlık hazırlığı yaparken çok işime yarayacağını düşündüğüm bu fonksiyondan vazgeçemezdim. İkinci olarak, MR570'in rengi beyaz, diğeri ise siyah, çok sevimsiz:) MR570'in parçaları kolay takılıp çıkarılıyor ve bulaşık makinesinde yıkanabiliyor, MQ775'i ise elde yıkamak gerekiyor. Braun'un sitesinde karşılaştırma fonksiyonu var, istediğiniz 3 modeli yan yana dizip inceleyebiliyorsunuz. MQ775 kablosuz ve şarjlı, bu fonksiyon başlangıçta güzel gibi dursa da tüm şarj edilebilir bataryalı ürünler zamanla performansını kaybettiğinden benim için bir avantaj değil, dezavantajdı açıkçası, zaten benim gibi unutkan biri ne zaman ihtiyaç hasıl olup da blender'ı eline alsa, şarjı bitmiş olur kesin:) Ama bir avantaj olduğunu düşünenler tercih edebilir elbette. Ben hepsiburada'dan aldım, ikisi arasında çok ciddi bir fiyat farkı yoktu. MR 570 199 lira, MQ 775 209 liraydı.


600 W DC ultra sessiz motor
Sıçratmayı engelleyen eşsiz metal blendır ucu
15 kademeli hız ayarı. Turbo özelliği ile 13000RPM’ye varan hızda kullanım seçeneği.
1500 ml’lik ve 350ml’lik her türlü sebze, et, peynir ve kutuyemiş için ideal 2 ayrı doğrayıcı ünite
Hamur yoğurma ataçmanı
Krema, sos, krep hazırlayabilen paslanmaz çelik çırpıcı
3 adet özel rendeleme ve dilimleme bıçağı
Ek Özellikler
Ultra sert bıçak teknolojisi
Ölçü kabı
Bulaşık makinesinde yıkanabilen ataçmanlar
Ergonomik Tasarım
Paket İçeriği
El blendırı
1500 ml''lik doğrayıcı kabı
350 ml''lik doğrayıcı kabı
Hamur yoğurma ataçmanı
Ölçü kabı
Paslanmaz çelik çırpıcı
3 adet özel rendeleme ve dilimleme bıçağı
Yararları
Motor Gücü sayesinde süresiz kullanım
Sıçratmayı engelleyen eşsiz çan şeklinde blendır ucu
Ultra keskin çelik bıçaklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder