BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Şubat 2015 Çarşamba

Emsan Demre 6 Parça Saklama Kabı Seti Alışverişim

Aslında çoook eski bir alışverişim, hatta bloga da koydum sanıyordum ama koymamışım, az önce kutuları tasnif ederken denk gelince yazayım dedim. Bu iç içe konabilen 3'lü çelik saklama kaplarını hem karıştırma kasesi olarak kullanabilirim, hem artan salataları dolapta saklayabilirim, hem de yazın kavun karpuz kesip soğusun diye dolaba attığımızda çelikte daha çabuk soğur diye düşünerek almıştım. Kapakları ve alttaki yuvarlak yeşil kısımları silikon.  O sebeple de içinde çırpma, karıştırma yaparken tezgahta kaymıyor. İsteyenler için sahan benzeri saklama kabı versiyonunu da üretmişler ama ben zaten Hisar'dan sahan takımı aldığım için gerek duymamıştım. Üç rengi var: kırmızı-yeşil-mor. Ben yeşilini tercih etmiştim.




Emsan Demre 6 Parça Saklama Kabı Seti detayları

Emsan Demre 6 Parça Saklama Kabı Seti
  • 16 cm / 1,2 lt Küçük Boy Saklama Kabı
  • 20 cm / 2,6 lt Orta Boy Saklama Kabı
  • 24 cm / 4,5 lt Büyük Boy Saklama Kabı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder