BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

15 Şubat 2015 Pazar

Evrim'e Sevgililer Günü hediyem: Ceyo terlikler:)

Sevgililer günü hediyeleşmesini çeyiz alışverişine dönüştürme anlaşmamız kapsamında Evrim'e Ceyo'dan terlik alacağımı bir önceki postumda yazmıştım. Aslında, geçen seneki kış indirimlerinde, nişan bohçasına koyduğumuz ortopedik tabanlı deri bantlı ev terliklerini almıştım ve Evrim de çok rahat bulmuştu o terlikleri. Ama biz burada çeyiz düzüyoruz sinyorita, bir çift terlikle evlenecek halimiz yok herhalde:) Bir çift kışlık terlikle yazın deniz kıyısında, balayında havuz kenarında, efendime söyleyeyim evimizde balkonu, banyoyu yıkarken:) giyebileceği suya dayanıklı materyalden terlikler de almak icap ederdi. Velhasıl-ı kelam, ben Evrime bu terlikleri zaten alacaktım. Ama 14 şubat işin bahanesi oldu, oturttum bilgisayarın başına, açtım TakaTuka'nın sayfasını, "seç!" dedim:) Kendisi aşağıdaki modelleri seçmiş. 


Balkon yıkama terliği:P 


Kışlık terlik.

Yukarıdaki Splash isimli modeli kayınpederim yazlıkta giymek için almış, Evrim de orada denemiş ve tabanını çok rahat bulmuştu. Aslında biz bu sarı-siyah rengini değil taban kısmı gri üstü lacivert olanı beğenmiştik ama sadece bu renkte ve üstü gümüş rengi olanda Evrim'in numarası kalmıştı.
Alttaki terliği seçme sebebi ise, bu sene  kayınvalideme hediye ettiğimiz üstü keçe terliklerin ayağını çok iyi ısıttığını ve çok memnun kaldığını söylemesi (ayakları çok üşüyen bir insandır) Ben de kendime kışlık ev terliği olarak yine bu üstü keçe modellerden bir tane seçmiştim, takım olmuş olduk:)
Her ne kadar Ceyo çok estetik çözümler sunmasa ve çok ucuz sayılmasa da, ben düztaban olduğumdan, Evrim de öyle her terlikle ayakkabıyla rahat edemediğinden, seçimlerimizi yaparken babaanne-dede gibi görünecek olmamız umrumuzda olmadı açıkçası. Evimizde rahat etmeliyiz arkadaşım. Terliğimizi beğenmeyen misafir gelmesin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder